English

فرماندار چالوس تاکید کرد:

راه شهدا ادامه دارد

فرماندار چالوس با تاکید بر اینکه راه شهدا ادامه دارد گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

راه شهدا ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمدناصر زندی در حاشیه تشییع دو شهید گمنام در شهرستان چالوس اظهار داشت: امروز استقلال کشور و آرامش کشور را مدیون شهدا هستیم که جان دادند تا ما بتوانیم بدون وابستگی به دشمن زندگی آرامی داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز آرمانهای شهدا باید سرلوحه زندگی ما باشد و باید از آزادگی آنها درس بگیریم و امروز جوانان باید بدانند چه خون هایی داده شد تا امروز بتوانیم استقلال کشور را حفظ کنیم.

فرماندار چالوس تصریح کرد: جوانان باید بدانند چه جان‌فشانی و فداکاری‌ها برای حفظ این نظام و انقلاب شده و بهترین کار برای یادآوری این فداکاری‌ها پیرو راه شهدا بودن است.

زندی تاکید کرد: جوانان انقلابی در دوران دفاع مقدس به رغم تحریم‌های شدید به این خودباوری رسیده بودند که می‌توانند با مقاومت در مقابل استکبار جهانی پیروز شوند و امروز نیز مردم ایران با مقاومت و با پیروی از مقام معظم رهبری استکبار جهانی را سردرگم و به‌زانو درآورده‌اند.

فرماندار چالوس اظهار داشت: امروز مردم چالوس با حضور پرشور خود در تشییع دو شهید گمنام خاطرات دوران جنگ را در شهرستان چالوس که قدمگاه 21 هزار شهید گیلان و مازندران است زنده کردند.

وی گفت: راه شهدا باید ادامه داشته باشد و بهترین راهنما برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه