English

با حضور مسئولین ارشد استان؛

تقاطع غیرهمسطح سپاه کرمانشاه افتتاح شد

امروز شنبه هشتم مهرماه با حضور استاندار کرمانشاه و مسئولین شهری تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

تقاطع غیرهمسطح سپاه کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، شهردار کرمانشاه در مراسم افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح میدان سپاه گفت: این تقاطع جزیی از طرح کلی ترافیکی شهر کرمانشاه است و ایجاد یک رینگ ترافیکی که از جنوب شرق شهر شروع و در اطراف شهر گردش انجام خواهد داد و دوباره به جنوب شهر متصل خواهد شد تا بتوانیم یک رینگ کامل ترافیکی داشته باشیم و بار درون شهر را به خوبی تقسیم کنیم.

نادر نوروزی افزود: در ترافیک شمال به جنوب و جنوب به شمال چون کرمانشاه به ۲ قسمت شهر تقسیم می‌شود اتصال این ۲ بخش شهر و عبور از رودخانه قره‌سو بسیار تاثیرگذار است که طرح جدید ایجاد پل بر روی این رودخانه آغاز شده که در تسهیل ترافیک شمال به جنوب تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: باتوجه به نقش این پروژه در روان سازی ترافیک محدوده میدان سپاه عنوان کرد: بعضی از جزییات و کارهای غیرعمرانی تقاطع غیرهم سطح سپاه باقی مانده که بزودی انجام خواهد شد.

 

تقاطع غیرهمسطح سپاه ۲۵۰۰ میلیارد ریال هزینه در برداشت

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه هم در این مراسم گفت: برای احداث این تقاطع حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و در بازه زمانی ۹ ماهه به بهره‌برداری رسیده و کمک زیادی به تسهیل تردد و ترافیک در مسیر شمال به جنوب و بالعکس و شرق به غرب و بالعکس در مسیر میدان سپاه و مرکز کرمانشاه می‌کند.

حمید اعتصام فر افزود: این تقاطع در مجموع یک کیلومتر طول دارد و قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم با احداث کارگاه تولید پایه‌ها و سایر قطعات بتنی پل در نزدیکی پروژه، در کنار شهرداری کرمانشاه بود و سرعت احداث را بالا برد.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه در ادامه گفت: این تقاطع شامل ۲ پل روگذر در راستای شمال به جنوب و بالعکس است که چهار دوربرگردان و چهار راستگرد دارد.

اعتصام‌فر افزود: برای احداث این پل با عرض ۹.۵ متر و ۱۵ پایه، پنج هزار و ۱۰۰ متر جدول‌گذاری و ۷۰۰ کامیون نخاله برداری هم انجام شده است.

وی اظهار کرد: باتوجه به نقش این پروژه در روان سازی ترافیک محدوده میدان سپاه عنوان کرد: بعضی از جزییات و کارهای غیرعمرانی تقاطع غیرهم سطح سپاه باقی مانده که بزودی انجام خواهد شد.

 

با اجرایی شدن گرید ترافیکی، شرق به غرب کرمانشاه به هم متصل می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه هم اظهار کرد: در برنامه حوزه ترافیک شهرداری قرار است شرقی‌ترین قسمت شهر به غربی‌ترین قسمت آن متصل شود که این تقاطع بخشی از آن کریدور است که انتهای الهیه را به ملاحسینی متصل می‌کند.

افشین لرزنگنه افزود: این تقاطع در محل اتصال شرق به غرب و شمال به جنوب قرار گرفته که آمار ترافیک بالایی دارد و روانسازی آن از واجبات بود که انجام شد.

وی اضافه کرد: این تقاطع مبدا و مقصد خیلی از سفرها است، سه بیمارستان در حوالی این نقطه در محدوده تحت تاثیر آن است و ادارات و چند مرکز آموزشی مختلفی هم در حوالی این تقاطع قرار که دسترسی به آنها را آسان کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه