English

استاندار کرمانشاه تأکید کرد:

حفظ سلامت مردم شوخی‌بردار نیست، شهرداری نظارت‌ها را بیشتر کند

هوشنگ بازوند در نشست ستاد کرونا کرمانشاه گفت: مصوبات ستاد ملی کرونا لازم‌الاجراست و نظارت بر حسن اجرای این مصوبات هم باید به شکل مناسبی انجام شود.

حفظ سلامت مردم شوخی‌بردار نیست، شهرداری نظارت‌ها را بیشتر کند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه شهرداری کرمانشاه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در کرمانشاه در سطح شهر نظارت بیشتری کند، ابراز داشت: برای مقابله و مدیریت بیماری کرونا نظارت دستگاه‌های اجرایی ازجمله شهرداری بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار ضروری است و از مردم تقاضا داریم مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی تأکید کرد: مصوبات ستاد ملی کرونا لازم‌الاجراست و نظارت بر حسن اجرای این مصوبات هم باید به شکل مناسبی انجام شود و با متخلفان نیز برخورد قانونی صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، استفاده از ماسک یک الزام است و باید همه آن را رعایت کنند.

وی بابیان اینکه فرستادن دانش آموزان به مدرسه اختیاری است در ادامه یادآور شد: آموزش‌وپرورش برای آن دسته از دانش‌آموزانی که در کلاس‌های درس حضور می‌یابند؛ شرایط مناسبی مهیا کرده است‌.

بازوند ادامه داد: طبق مصوبه ستاد کرونا، سالن‌های ورزشی و استخرها همچنان بسته هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به رعایت پروتکل‌ها توسط شهرداری کرمانشاه تأکید کرد و گفت: مجموعه‌هایی مانند رستوران‌ها، تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی که به مردم خدمات ارائه می‌دهند حتماً باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی