English

استاندار کرمانشاه:

آینده کرمانشاه روشن است اگر منفعت طلبانه بگذارند

استاندار کرمانشاه با ترسیم چشم اندازی روشن برای استان کرمانشاه به شرط کوتاهی دست منفعت‌طلبان، گفت: وضعیت کارگران شهرداری ارتقا می‌یابد.

آینده کرمانشاه روشن است اگر منفعت طلبانه بگذارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم در مراسم مانور ماشین آلات و تجهیزات ستاد برف روبی شهرداری کرمانشاه، ابراز ناراحتی از دخالت های انسانی که باعث کاهش بارش برف و باران رحمت الهی شده است، ابراز داشت: ارائه خدمات در جامعه، محبوبیت در پیشگاه الهی را به دنبال دارد و متاسفانه عده ای به جای تلاش برای خدمت به مردم تمرکزشان را برای شایعه سازی معطوف کرده اند به عنوان مثال این حجم از انتقاداتی که علیه بنده می نویسند علیه استانداران دیگر ننوشتند درحالی که بدنبال خدمت رسانی به مردم هستیم چرا که برای آنها کاری انجام نشده اما اکنون درصدد انجام اقداماتی هستیم.

استاندار کرمانشاه با انتقاد از خواب ۱۲ ساله پروژه منوریل کرمانشاه بر ضرورت راه اندازی آن تاکید و اظهار داشت: ریل گذاری پروژه منوریل باید طی هفته آینده انجام شود و با حاکمیت تفکرات قبلی چنین پروژه هایی راه اندازی نمی شود.

وی سپس به عملکردهای مثبت شهرداری و شورای شهر هم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: حفظ وحدت و همدلی رمز ساخت کرمانشاه به عنوان استانی سرآمد و در این بین نباید برخی افراد که علم، تخصص و بعضا فهم موضوع را ندارند، در امور دخالت می کنند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه تحولات بسیار خوبی در استان کرمانشاه رخ داده است، تصریح کرد::در کنار وحدت و صمیمیت باید تلاش و جدیت شبانه روزی بدون چشمداشت ادامه یابد و همچنین مناطق مختلف شهرداری به دنبال نزولات آسمانی باید نسبت به بازگشایی مسیر های ورود و خروج آب‌ اقدام کند تا به دنبال بارش برف شهر آسیبی نبیند.

استاندار کرمانشاه از خرید پله ای نادر به عنوان یکی از تجهیزات مورد نیاز به مبلغ ۵۳ میلیارد تومان در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: به منظور خرید تجهیزات قبلی اهمال کاری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: باید برنامه های آموزشی حتی نحوه شن ریزی از طریق شهرداری و با به کارگیری ظرفیت صدا و سیما به مردم آموزش داده شود چرا که اطلاع رسانی صحیح به مردم سبب مشارکت آنها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه