English

شهردار مستعفی کرمانشاه:

مصیبت بزرگ در رشد کرمانشاه، سلیقه‌ای عمل کردن است

شهردار کرمانشاه ضمن عذرخواهی از کاستی های حوزه مدیریت شهری از مرد، گفت: مصیبت مردم این شهر به رغم تمام شایستگی ها و ظرفیت ها، سلیقه‌ای عمل کردن مدیران در روند توسعه شهر است.

مصیبت بزرگ در رشد کرمانشاه، سلیقه‌ای عمل کردن است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، طی جلسه‌ای با حضور استاندار کرمانشاه، فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) و جمعی از مسئولان استان و تعداد زیادی از پرسنل شهرداری  کرمانشاه، امروز سعید طلوعی شهردار کرمانشاه، استعفایش را اعلام و خداحافظی کرد.

شهردار مستعفی کرمانشاه ضمن عذرخواهی از تمام مردم شهر کرمانشاه به دلیل کوتاهی‌های احتمالی، ابراز داشت: کلیه پرسنل شهرداری کرمانشاه طی مدت این 30 ماه زحمات بسیار کشیده اند و هرکاری در این شهر انجام شده نتیجه زحمات این عزیزان است.

طلوعی گریزی هم به حواشی ایجاد شده میان شهرداری و شورای شهر کرمانشاه داشت، گفت: با یک دلی و سنگ اندازی کمتر برخی از اعضا در مسیر ماری شهرداری شاید   اقدامات کنونی در شهر دوبرابر می شد.

وی وی مردمان کرمانشاه را مردمی صادق و کم توقع توصیف کرد و دوران خدمتش در این شهر را جزء بهترین روزهای کاریش عنوان کرد و افزود: یکی از مصیبت های این شهر مدیریت سلیقه ای است و برای اینکه این معضل برطرف شود از روز اول تدوین سند چشم انداز توسعه شهر را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: حدود دو سال است که با بهترین مشاوران و کارشناسان روی این سند کار می کنیم تا بتوانیم به برنامه ای جامع برای مدیریت شهر برسیم که جلوی اعمال سلیقه ها را گرفته و نقشه راه روشن و درستی برای شهر باشد.

طلوعی گفت: در این سند هم نگاه مدیریتی از بالا به پایین و هم نگاه از پایین به بالا را لحاظ کردیم و کارشناسان و مشاوران با حضور در محلات مختلف شهر تمام مشکلات و معضلات را احصا کردند.

وی افزود: برای تدوین این سند می بایست در گام اول وضعیت موجود را بررسی می کردیم. اینکه الان در چه وضعی هستیم و قرار است به کجا برسیم، در همین راستا تمام کمبودها، نیازها، فرصت ها و تهدیدهای شهر بررسی شد.

طلوعی گفت: در نهایت با بررسی های صورت گرفته توانستیم در حوزه های مختلف خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی و ... سند چشم انداز توسعه شهر کرمانشاه را تدوین کنیم.

وی افزود: در این سند مشخص کرده ایم که در طول پنج سال اجرای سند، چه کارهایی باید انجام شود که دردهای کرمانشاه التیام یابد و در هرسال باید چه میزان کار شود و بودجه لازم برای این کارها را هم مشخص و تعریف کرده ایم.

وی افزود: از طرفی با وجود این سند هزینه ها کاهش پیدا کرده و از پرت منابع مالی جلوگیری می شود، چرا که قصه تلخ برخی پروژه ها از جمله تقاطع امام حسین(ع) دیگر تکرار نمی شود که یک بار میدان بشود، یک بار چپ گرد و یک بار تقاطع.

شهردار کرمانشاه در پایان صحبت هایش بار دیگر از مردم کرمانشاه بابت کوتاهی هایی که در کارها داشته عذرخواهی کرد و ابراز امیدواری کرد بار دیگر فرصت خدمت رسانی به مردم این شهر برای او ایجاد شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه