English

با حضور میدانی استاندار و مدیران شهری کرمانشاه؛

روند پیشرفت پروژه های شهری کرمانشاه بازدید شد

استاندار کرمانشاه به همراه شهردار کرمانشاه، معاون عمرانی استاندار، فرماندار و مسئولان شهری در بازدیدی میدانی از روند پیشرفت پروژه های شهری همچون پیاده راه محدوده پارکینگ شهرداری، پیاده راه غذا خیابان سراب و آسفالت محوطه آقاجان کرمانشاه بازدید به عمل آوردند.

روند پیشرفت پروژه های شهری کرمانشاه بازدید شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از روند پروژه های شهری کرمانشاه در جمع خبرنگاران ضمن ابراز رضایت از روند اجرایی پروژه های شهری با مدیریت شهردار کرمانشاه، ابراز داشت: عمران و ساماندهی مشکلات محدود شهری که باعث رنجش و آزار شهروندان کرمانشاه واقعا زیبنده کلانشهر کرمانشاه نیست.

بازوند با تاکید بر اینکه نگاه به پروژه های شهری می بایست در راستای آرامش عمومی شهروندان باشد، خاطرنشان ساخت:پروژه هایی که امروز در مسیر بهره برداری قرار گرفته و باعث آرامش جمعی از مردم کرمانشاه شده است، به عنوان هدیه ای گرانبها تقدیم به شهروندان می شود که خوشبختانه در این زمینه شهردار کرمانشاه و مجموعه مدیریت شهری بسیار خوب پیش قدم بوده اند.

استاندار کرمانشاه

وی در خصوص روند اجرایی پروژه آبشوران نیز اظهار داشت: واقع امر این است که محوطه آبشوران کرمانشاه که از وسط شهر می گذشت دچار نابسامانی و باعث اذیت و آزار شهروندان ساکن در این محلات شده بود که با همکاری شهرداری کرمانشاه و آب منطقه ای استان بصورت اصولی ساماندهی شد  و این حس  به انسان القا می شد که واقعا حقوق شهروندی در پیاده راه پارکینگ شهرداری به خوبی رعایت شده است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه روند اجرایی ساماندهی آشوران کرمانشاه از سال 97 کلید خورده است، خاطرنشان ساخت: واقع امر این است که برای ساماندهی فاضلاب کرمانشاه  ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح شده و امیدواریم زودتر ابلاغ گردد.

بازوند در ادامه از پروژه خیابان غذا کرمانشاه در منطقه سراب قنبر کرمانشاه نیز یاد کرد و افزود: با عملیاتی شدن این طرح، در عین زمینه سازی اشتغال پایدار در کرمانشاه، بخش قابل توجهی از نیاز به امکان تفریحی شهروندان این منطقه مرتفع خواهد شد.

وی در خصوص روند آسفالت گذاری خیابان های کرمانشاه با اولویت مناطق محروم و حاشیه شهر نیز گفت: امسال به رغم گرانی های موجود در امر تولید قیر و آسفالت، حدود 115 هزار تن آسفالت در معابر کرمانشاه عملیاتی شده و با این اقدام امید می رود که یک انقلاب مهمی در امر آسفالت گذاری معابر شهری کرمانشاه رخ بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه