English

نشست استاندار کرمانشاه با فرماندار، معاونین و بخشداران شهرستان کرمانشاه

دکتر رازانی در نشستی سه‌ساعته در سالن جلسات دفتر استاندار با فرماندار، معاونین و بخشداران تابعه شهرستان کرمانشاه مسائل و مشکلات حوزه شهرستان کرمانشاه را در زمینه‌های مختلف کاری مورد بررسی قرار داد.

نشست استاندار کرمانشاه با فرماندار، معاونین و بخشداران شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، در این نشست ابتدا رنجبر فرماندار کرمانشاه به برخی از مهم‌ترین مشکلات حوزه شهرستان اشاره و همچنین اقدامات صورت گرفته توسط ستاد انتخابات شهرستان را به حضور استاندار کرمانشاه گزارش دادند.

سپس معاونین و بخشداران گزارش‌هایی از مشکلات حوزه کاری خود به‌ویژه در زمینه‌های عمرانى و خدماتى سطح روستاها و مراکز بخش‌های تابع مطرح نمودند.

در ادامه پس از استماع کامل گزارش‌های فرماندار، معاونین و بخشداران شهرستان کرمانشاه، دکتر رازانى ضمن تشکر از پیگیری‌های انجام‌شده از فرماندار، معاونین و بخشداران کرمانشاه خواست با اهتمام بیشتر و حضور در میان اقشار مختلف مردم نسبت به پیگیری مسائل و مشکلات آنان اقدام نمایند.

دکتر رازانی همچنین از حاضرین در این نشست خواست که در جهت فراهم نمودن زمینه برگزارى انتخابات باشکوه ریاست جمهوری و شوراهاى اسلامی شهر و روستا با حضور و مشارکت گسترده مردم اقدام نمایند.

وی همچنین اظهار داشت: لازم است از این پس بخشداران نیز در جلسه شورای اداری استان حضور پیدا کنند تا مشکلات حوزه بخشداری‌ها به‌ویژه در زمینه عمران روستایی به شکل بهتری پیگیری شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه