English

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان:

با وجود حجم مناسب آب در زاینده‌رود هنوز در اصفهان قطعی آب داریم

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به افت فشار و قطع آب در مناطقی از اصفهان گفت: با وجود حجم مناسب آب در زاینده‌رود چرا در اصفهان شاهد قطعی آب هستیم.

با وجود حجم مناسب آب در زاینده‌رود هنوز در اصفهان قطعی آب داریم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی پور با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: یاد و خاطره آیت الله رحیمیان را گرامی می‌داریم. وی از علمای تاثیرگذار ایران اسلامی و منشا خدمات ویژه‌ای به مردم اصفهان به خصوص غرب این شهر بود.

وی افزود: مشارکت ویژه مردمی با تمام شبهات و حمله‌ها به آستان مقدس اباعبدالله (ع) برگزار شد، شاهد بودیم با حضور پرشور مردم مراسم‌های ویژه‌ای برگزار شد که حضور جوانان و نوجوانان از مزایای مراسم‌های امسال بود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به افت فشار و قطع آب در مناطقی از اصفهان گفت: این اتفاق جای عذرخواهی از محضر مردم اصفهان را دارد. در ایامی که آب قطع بود مردم با مشکلات زیادی روبرو شدند. در حالی که امروز به لطف بارش‌های رحمت الهی حجم ذخیره سد زاینده رود نسبت به پارسال بیشتر است، اکنون این سئوال مطرح است که چرا این اتفاق باید رخ دهد.

از دولت و وزارت نیرو خواهش می‌کنیم با تکمیل طرح‌ها و تامین اعتبار برای سامانه‌ها، این معضل برای همیشه حل شود. امروز فضای سبز و باغات اطراف دچار خزان زودرس شده‌اند. درختان کهنسال اطراف زاینده روددچار چنین مشکلی هستند. ممکن است کیفیت آبرسانی تانکرها خوب نبوده اما اصل موضوع باید حل شود و آب برای کشاورزی و تالاب گاوخونی و فضای سبز فراهم شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه