English

معاون آموزش و پرورش فارس:

فارس میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: برای دومین بار مسابقات ورزشی ویژه فرهنگیان پس از دوران کرونا در سطح استان برگزار می شود.

فارس میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور شد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس در جلسه ستاد اجرایی مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور، اظهار کرد: با هدف ایجاد شور و نشاط در جامعه معلمان، برای دومین بار مسابقات ورزشی ویژه فرهنگیان پس از دوران کرونا در سطح استان برگزار می شود.

سید کاظم حسینی افزود: آئین افتتاحیه این مسابقات همزمان با شب میلاد حضرت امام رضا علیه السلام، از ۹ خرداد در شیراز برگزار و تا ۲۹ خرداد ماه در دو بخش آقایان و خانم ها ادامه می یابد.

وی تصریح کرد:‌‌ در این دوره از مسابقات ورزشی،  بیش از ۴ هزار فرهنگی در قالب ۳۵۰ تیم در این رقابت ها مشارکت خواهند کرد.

وی افزود: در تیرماه شیراز میزبان مسابقات کشوری فرهنگیان در دو رشته والیبال و بسکتبال بانوان خواهد بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس، افزود: امسال، این مسابقات با شعار «معلم ورزشکار، معلم امید آفرین» برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات، علاوه بر پیوست فرهنگی و معرفی شهید شاخص، ایجاد شور و نشاط و امید آفرینی را در دستور کار خواهیم داشت.

حسینی ادامه داد: والیبال، بسکتبال، فوتسال، تنیس روی میز و بدمینتون از جمله رشته های ورزشی در مسابقات فرهنگیان است.

محمد خلیل عسکری در این جلسه، با اشاره به انسجام خوب همکاران در حوزه تربیت بدنی، افزود: همدلی و هم افزایی بهترین شاخصه برای انجام برنامه ها و عامل موفقیت در برنامه ها، خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: آموزش و پرورش می تواند با همدلی و هم افزایی نقش الگویی را برای سایر دستگاه‌ها ایفا کند.

وی ادامه داد: با برگزاری مسابقات ورزشی می توان عناصر وحدت آفرین را رصد کرد و تقویت آن ها را در دستور کار قرار داد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بر پایش نقاط ضعف مسابقات ورزشی سال قبل و اقدام در جهت رفع آنها تاکید و عنوان کرد: در این مسابقات با نگاه تحولی عمل کنیم و از ظرفیت معلمان مشارکت کننده در برگزاری مسابقات بهره مند شویم.

وی ادامه داد: در این مسابقات ضروری است از ظرفیت کمیته های تخصصی تحول محور استفاده شود و با برنامه های خلاقانه مسابقات را به پیش برد لذا هر یک از بخش ها برنامه های خلاقانه خود را ارائه دهد.

عسکری اظهار کرد: همواره تکریم معلم در دستور کار قرار گیرد و کیفیت هرگز فدای کمیت نشود لذا من برای حفظ شأن معلم از هیچ کاری دریغ نمی کنم.

وی اضافه کرد: در خلال برگزاری این مسابقات اقدامات تحولی معاونت ها و ادارات داخلی اداره کل رصد می شود  لذا باید نگاه کریمانه ای به معلم صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: این مسابقات باید پیوست رسانه ای داشته باشد و تنها به یک روش اطلاع رسانی بسنده نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه