English

مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

مدارس غیردولتی بازوهای توانمند آموزش و پرورش هستند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، گفت: مدارس غیردولتی بازوهای توانمند و یار اصلی آموزش و پرورش در روزهای سخت و دشوار هستند.

مدارس غیردولتی بازوهای توانمند آموزش و پرورش هستند

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد خلیل عسکری درگردهمایی مدیران و موسسین مدارس و مراکز غیردولتی در شیراز، اظهار کرد: مدارس و مراکز غیردولتی نیز عضوی از آموزش و پرورش هستند و باید فعالانه در کنار مدارس دولتی به امر تعلیم و تربیت بپردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: اقدامات فرهنگی و معناداری که گاهی در این مدارس صورت می گیرد کم سابقه و شاید کمتر در مدارس دولتی شاهد بوده باشیم.

عسکری تصریح کرد: اقدامات شایسته ای را در مدارس غیردولتی شاهد هستیم به همه دست اندرکاران این مدارس و مراکز خداقوت می گوییم.

وی ادامه داد: درحوادث اخیر اوایل سال تحصیلی هم مدارس غیر دولتی همکاری خوبی داشتند و از تلاش های مدیران این مدارس تجلیل می کنم.

عسکری خاطرنشان کرد: مدارس دولتی و غیردولتی باید مکمل یکدیگر باشند و در کنار هم امر تعلیم و تربیت را به پیش ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: آموزش و پرورش، برنامه تحولی را در دستور کارخود دارد و در این راستا شاخص هایی برای انتخاب مدیران تعیین شده است.

عسکری گفت: انتخاب مدیران و گزینش معلمان مدارس دو موضوع مهم و در دستور کار آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: مردم به آموزش و پرورش به عنوان کانونی امن برای خانواده می نگرند لذا باید تلاش شود این اعتماد همچنان پایدار باشد و روز به روز تقویت شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اذعان کرد: در بحث شهریه ها نیز مدارس، قانون را رعایت کنند چرا که حرکت بد یک مدرسه غیر دولتی به حساب همه مدارس گذاشته می شود.

وی اضافه کرد: مدارس و مراکز غیردولتی نیز عضوی از آموزش و پرورش هستند باید و فعالانه در کنار مدارس دولتی به امر تعلیم و تربیت بپردازند.

عسکری ادامه داد: پوشش اسلامی معلمان در مدارس غیر دولتی باید کاملاً رعایت شود این مسئله بسیار مهم و با موارد تخلف با جدیت برخورد می شود البته پوشش فقط مدرسه نیست بلکه از مدرسه تا منزل و از منزل تا مدرسه باید رعایت شود.

وی افزود: در بحث شهریه مدارس نیز اگر موردی به عنوان تخلف گزارش شود برخورد خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه