English

برای اولین بار در کشور‌ انجام شد؛

برگزاری بزرگترین رویداد جهاد تبیین دانش‌آموزی

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در لیگ استانی جت (مخفف جهاد تبیین) بیش از ۱۵ هزار دانش آموز استان فارسی در قالب ۳ هزار تیم پنج نفره در سطح استان تشکیل و با انتخاب یک معلم به عنوان مربی فعالیت خود را از بهمن ماه سال تحصیلی جاری آغاز کردند.

برگزاری بزرگترین رویداد جهاد تبیین دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمدخلیل عسکری در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری آزمون نهایی لیگ جت در کانون فرهنگی شهید دوکوهکی شیراز اظهار کرد: در راستای اجرای منویات رهبری در خصوص جهاد تبیین و با توجه به فضای بوجود آمده در ابتدای سال تحصیلی، آموزش و پرورش با همکاری معاونت اجتماعی سپاه فجر استان، لیگ جت دانش آموزی یا همان جهاد تبیین را برگزار کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: این طرح با رویکرد تبیینی و با محوریت دانش آموز برگزار می شود و با استفاده از ظرفیت دانش آموزان و فضای همسالان به تبیین و پاسخ به سوالات وشبهات دانش آموزان در زمینه های عفاف و حجاب و مسائل سیاسی و اجتماعی پرداخته می شود.


عسکری ادامه داد: در این طرح که از بهمن ۱۴۰۱ آغاز شد، گروه های پنج نفره در مدارس تشکیل و آزمون های  فردی و گروهی از کتاب های یک ون شبهه و بی پرده با حجاب برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در این برنامه بیش از ۱۵ هزار دانش آموز استان فارسی در قالب ۳ هزار تیم پنج نفره در سطح استان تشکیل و با انتخاب یک معلم به عنوان مربی. فعالیت خود را از بهمن ماه سال تحصیلی جاری آغاز کردند.

وی ادامه داد: رصد اخبار فضای مجازی، تحلیل اخبار در رسانه ها و پایش شبهات و پاسخ به آن از جمله فعالیت های دانش آموزان عضو لیگ جت است.

عسکری تصریح کرد: تولید محتواهای رسانه ای و کلیپ های شش دقیقه‌ای پاسخ به شبهات از جمله برنامه‌های گروه های پنج نفره لیگ جت است.

وی اضافه کرد: دانش آموزان در این طرح می توانند شبهات مختلف را در یک فضای صمیمی از همسالان دریافت و با استفاده از مهارت انتقادی که کسب کردند به شبهات همسالان پاسخ دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: این طرح در تابستان پیش رو همچنان ادامه خواهد داشت و از بین سه هزار تیم مشارکت کننده نیز ۶۰ تیم برتر انتخاب و جوایزی به آنها اهدا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه