English

علیرضا صالحی:

برخی با حرکت‌های مردمی در بستک مخالف هستند/ باید مدیران میانی را انقلابی کنیم

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان گفت: متاسفانه برخی از مدیران به دنبال گرفتن حق و حقوق مردم نیستند و یک سری دست اندازهایی در شهرستان بستک برای کار مطالبه‌گری و جلوگیری از حرکت های مردمی ایجاد شده است.

برخی با حرکت‌های مردمی در بستک مخالف هستند/ باید مدیران میانی را انقلابی کنیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا صالحی دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان در نشست هم اندیشی با مطالبه‌گران بخش جناح شهرستان بستک عنوان کرد: دبیران مجامع مطالبه‌گری از مکانیسم‌هایی برای پیگیری مطالبات مردمی در اختیار دارند تا در پیگیری مطالبات هسته‌های مطالبه‌گر، تسهیل‌گری کنند. 

وی افزود: دبیران مجامع مطالبه‌گری نباید به صورت سازمانی عمل کنند بلکه به صورت حلقه های میانی برای تسهیل‌ در پیگیری مطالبات هسته های مطالبه‌گر عمل خواهند کرد. 

صالحی با بیان اینکه وظیفه حلقه های میانی باتوجه به تاکید رهبر معظم انقلاب آوردن مردم در صحنه است گفت: تمامی مجامع مطالبه‌گری در بخش ها با هدف پیگیری مطالبات هسته های مردمی تشکیل خواهد شد و تاکنون نزدیک به ده مجمع مطالبه‌گری بخش ها در شهرستان های استان تشکیل شده است. 

وی تصریح کرد: آفت است که برخی ها در جایگاه مسئول بازیگرانی باشند تبدیل به دکان و دستگاهی برای منافع خود بکنند، مسئولی در سطر و تراز گام دوم انقلاب اسلامی قرار دارد که بویی از انقلاب و اسلام داشته باشد؛ نه اینکه خود را از مردم دور نگه دارد.

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان افزود: متاسفانه برخی از مدیران به دنبال گرفتن حق و حقوق مردم نیستند و یک سری دست اندازهایی در شهرستان بستک برای کار مطالبه‌گری و جلوگیری از حرکت های مردمی ایجاد شده است. 

وی عنوان کرد: برخی ها با حرکت های مردمی در شهرستان بستک مخالف هستند و ترسیده‌اند، تاکید مقام معظم رهبری همیشه بر حضور مردن در صحنه‌های مختلف بوده است. 

صالحی با بیان اینکه اگر همه مدیران میانی ما انقلابی بودند اکنون شاهد یک سری فسادها نبودیم گفت: اولویت اول کشور ما کار فرهنگی و اجتماعی است و در این حوزه شاهد ضعف هستیم. 

وی در ادامه تصریح کرد: ما به دنبال حذف دست اندازها در شهرستان بستک هستیم تا از حرکت های مردمی جلوگیری نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه