English

کار مطالبه‌گری باید همراه با ارائه راه‌کار و پیشنهاد باشد

دبیرمجمع مطالبه‌گران هرمزگان با اشاره به اینکه کار مطالبه‌گری باید همراه با ارائه راه‌کار و پیشنهاد باشد گفت: مسائلی که در مجامع مطالبه‌گری آغاز خواهد شد قطعا تاحصول نتیجه دنبال خواهد شد.

کار مطالبه‌گری باید همراه با ارائه راه‌کار و پیشنهاد باشد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا صالحی دبیرمجمع مطالبه‌گران هرمزگان در نخستین نشست مجمع مطالبه‌گران بشاگرد با اشاره به اینکه پس از فتنه سال ۸۸ قرارگاه بقیه الله(عج) به دستور مقام معظم رهبری تشکیل شد افزود: از سال ۱۳۹۸ فرماندهی این قرارگاه به محمد علی جعفری فرمانده اسبق سپاه پاسداران برعهده گرفت. 

وی با بیان اینکه از ۱۸ آذرماه سال جاری مجمع مطالبه‌گران در هرمزگان کار خود را آغاز کرده است گفت: کار باید به صورت مردمی انجام شود و کار سازمانی به سرانجام نخواهد رسید. 

صالحی با اشاره به اینکه مطالبه‌گری باید به‌حق انجام شود اظهارداشت: حمایت های لازم از مطالبه‌گران استان هرمزگان انجام خواهد شد تا با راهی که آغاز خواهند کرد به سرانجام برسد. 

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری صرفا انتشار یک مطلب نیست عنوان کرد: مطالبه‌گر واقعی کسی است که کار را تا حصول نتیجه پیگیری و به سر انجام برساند، زمانی کار مطالبه‌گری به نتیجه خواهد رسید که نتیجه مسئله مورد نظر دیده شود. 

دبیرمجمع مطالبه‌گران هرمزگان با اشاره به اینکه دبیران مجامع شهرستانی در راستای پیگیری کار مطالبه‌گری یک جایگاه حقوقی خواهند داشت گفت: قرار نیست در مجامع مطالبه‌گری کار سازمانی انجام شود و دبیران مجامع شهرستان ها به عنوان بازرسان کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی معرفی خواهند شد. 

وی با بیان اینکه در مناطق دور افتاده مانند شهرستان های جاسک و بشاگرد باتوجه به نیاز منطقه در بخش های شهرستان ها مجمع مطالبه‌گران تشکیل خواهد شد افزود: این اختیار به دبیران استان ها از طرف قرارگاه داده شده است تا با حکم انتصابی دبیران شهرستان ها منصوب شوند اما دبیران شهرستان ها با برگزاری انتخابات معرفی خواهند شد. 

صالحی با اشاره به اینکه کمیته های تخصصی مجمع مطالبه‌گران به‌زودی برگزار خواهد شد عنوان کرد: مقام و جایگاه هر مسئولی در جامعه پاسخگویی است و کار در مجامع مطالبه‌گری باید با تصمیم جمعی انجام شود. 

وی با بیان اینکه با تصمیم جمعی کار مطالبه‌گری قطعا بازخورد بهتری پیدا خواهد کرد اظهارداشت: در کارها نباید نگاه سیاسی به مسائل داشته باشیم و از همه قشار جامعه برای حضور در مجمع مطالبه‌گران دعوت خواهد شد. 

دبیرمجمع مطالبه‌گران هرمزگان با اشاره به اینکه کار مطالبه‌گری باید همراه با ارائه راه‌کار و پیشنهاد باشد گفت: مسائلی که در مجامع مطالبه‌گری آغاز خواهد شد قطعا تاحصول نتیجه دنبال خواهد شد. 

وی در پایان عنوان کرد: خوشبختانه مسئله‌ای در استان نبوده است که مسئولان همکاری لازم را نداشته باشند.

گفتنی است، در پایان این نشست حسین باقری با اکثیریت آرا به عنوان دبیر مجمع مطالبه‌گران شهرستان بشاگرد انتخاب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه