English

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

تمرکز بر گردشگری نجف آباد رونق بخش اقتصاد استان اصفهان

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نجف آباد ظرفیت های ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد، گفت: شهرستان نجف آباد ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارد و تمرکز بر گردشگری می‌تواند رونق بخش اقتصاد باشد.

تمرکز بر گردشگری نجف آباد رونق بخش اقتصاد استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، الهام آزاد ضمن بازدید از غرفه نجف آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، به ظرفیت‌های غنی و ارزنده نجف آباد در حوزه گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد و گفت: معتقد هستم تمام شهرستانهای استان اصفهان ظرفیت بسیار عالی در حوزه گردشگری دارند ولی مسؤولان استان اصفهان آنطور که شایسته بوده است از این ظرفیت‌ها استفاده‌ نکرده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: امیدوار هستیم با حمایت مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با توجه به تأکیدات رهبری در خصوص توسعه بیشتر و ویژه‌تر به صنعت گردشگری، بتوانیم رونق بخش این صنعت باشیم و از طریق تمرکز بر صنعت گردشگری درآمدزایی خوبی برای کشور داشته باشیم.

عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرستان نجف آباد و شهرستان‌هایی نظیر نایین و خوربیابانک و دیگر شهرستان‌های استان اصفهان ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارند و با حمایت مسؤولین امیدوار به درخشش استان اصفهان در عرصه گردشگری هستیم.

نمایشگاه گردشگری نجف اباد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه