English

علیرضا صالحی؛

برخی به اسم مطالبه گری به دنبال سهم خواهی هستند

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان گفت: برخی به اسم مطالبه‌گری سهم خواهی خود را مطالبه می‌کنند.

برخی به اسم مطالبه گری به دنبال سهم خواهی هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا صالحی دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان در نشست دبیران مجامع مطالبه‌گران شهرستان های استان هرمزگان با تاکید بر برگزاری نشست‌های متععد مجمع با مطالبه‌گران در شهرستان ها، اظهارکرد: وسعت استان هرمزگان کار را برای حضور در شهرستان ها و میان مردم سخت کرده ولی بسیار علاقه‌مند هستیم که جلسات هم اندیشی را در میان مردم برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست‌ها نزدیک شدن ذهن‌ها به یکدیگر است، افزود: افزایش خروجی کار و بهبود عملکرد در مأموریتی که به ما در مجمع مطالبه‌گران سپرده‌شده است از موضوعاتی است که در جلسات دبیران شهرستان ها با دبیر مجمع استانی آن را دنبال خواهیم کرد.

صالحی ادامه داد: از ابتدای حضور در مجمع مطالبه‌گران هرمزگان پس از دوره کوتاهی از شناسایی مطالبه‌گران و ظرفیت‌ها، تأکید کردیم که یکی از ظرفیت‌ها و شاید مهم‌ترین ظرفیتی که برای مجمع مطالبه‌گران هرمزگان مهیا شده ارتباط و تعامل با دستگاه قضایی است.

وی اذعان داشت: می‌توان گفت مجمع مطالبه‌گران مردمی‌ترین تشکلی است که کار مطالبه‌گری را دنبال می‌کند و این در حالی است که برخی به اسم مطالبه‌گری، سهم خواهی خود را مطالبه می‌کنند.

دبیر مجمع مطالبه‌گران هرمزگان با بیان اینکه ظرفیت مطالبه‌گری در شهرستان ها درون استان طی سال‌های گذشته تا حدودی مورد غفلت واقع شده و توجه کم‌تری شده است، گفت: این توجه مجمع مطالبه‌گران به‌عنوان یکی از ابزارهای مهم حکم‌رانی به شهرستان ها یک امتیاز است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در شهرستان ها انتظار داریم ورود و پیگیری به مسائل نسبت به مرکز استان بسیار سریع‌ و آسان‌تر دنبال شود عنوان کرد: اگر مجمع مطالبه‌گران در هرمزگان تمرکز خود را روی موضوعات و مسائل ناجیز داشته باشد توقع حل کردن مشکلات بیشتر است؛ این ظرفیت هایی است که نقش مهم مجامع مطالبه‌گری در شهرستان ها را برجسته خواهد کرد.

صالحی با تأکید بر اینکه توقع داریم مسائل را در استان‌ بهتر حل کنیم افزود: نگاهی که ستاد مرکزی برنامه اطلاعات مردمی دارد این است که باید امید در جامعه کنیم؛ به‌عنوان یکی از مأموریت‌هایی که در بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد باید به سمت ایجاد امید باتوجه به شرایط کنونی جامعه حرکت کنیم.

این نشست با حضور معتمدنیا معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان هرمزگان و محمد گلستانی نژاد مدیرکل دفتر حوزه استاندار هرمزگان به‌صورت استانی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه