English

استاندار کرمانشاه شبانه از پروژه های شهری بازدید کرد

استاندار کرمانشاه بامداد پنجشنبه با همراهی جمعی از مدیران استانداری و حوزه مدیریت شهری از چند طرح مهم در کلانشهر کرمانشاه به صورت میدانی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این طرح‌ها قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه شبانه از پروژه های شهری بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه بامداد پنجشنبه با همراهی جمعی از مدیران استانداری و حوزه مدیریت شهری از چند طرح مهم در کلانشهر کرمانشاه به صورت میدانی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این طرح‌ها قرار گرفت.

صحرایی ابتدا به سراغ بررسی آخرین وضعیت پروژه سه سطحی میدان سپاه و پیشرفت این طرح رفت و خواستار سرعت عمل شهرداری در تکمیل این پروژه شد.

عملیات عمرانی در میدان سپاه طی هفته های اخیر سبب ترافیک و کندی تردد در این محور شده است، اما در صورت تکمیل پروژه، گره های ترافیکی موجود در محورهای دوطرفه غرب به شرق و شمال - جنوب را باز می کند.

 

تا پایان خرداد پروژه میدان سپاه را تحویل می‌دهیم

شهرداری کرمانشاه قول داده است که پروژه میدان سپاه را تا پایان خرداد ۱۴۰۲ تکمیل کند.

شهردار کرمانشاه در خصوص پروژه تقاطع غیر همسطح میدان سپاه گفت: این پروژه مدت ۲ سال متوقف شده بود و با آغاز فعالیت هم اکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نادر نوروزی اضافه کرد: نصب چراغ راهنما و افزایش سطح معبر با جابجایی تیرهای برق از اقداماتی است که به زودی برای کمک به کاهش ترافیک این محدوده انجام خواهد شد.

استاندار کرمانشاه سپس از کارگاه تولیدی گروه شهید رجایی در بزرگراه امام خمینی (ره) که در حال ساخت قطعات و پایه های پل است، بازدید و فعالیت آن را بررسی کرد.

پایه های پیش ساخته پل (سگمنت)، پیش از این در تهران تولید و به کرمانشاه ارسال می شد که اقدامی زمانبر و هزینه بر بود اما به همت قرارگاه خاتم الانبیا(ص) این پایه ها اکنون در کارگاه شهید رجایی کرمانشاه تولید و در اختیار طرح های عمرانی استان گذاشته می شود.

بازدید از سکوی تخلیه و مدیریت زباله شهر کرمانشاه در روبروی باغ فردوس هم دیگر برنامه بازدید شبانه صحرایی بود.

در این بازدید نوروزی، شهردار کرمانشاه توضیح لازم درباره میزان بازیافت زباله، میزان تبدیل به کود و سایر استفاده ها از زباله های شهری را به استاندار کرمانشاه ارائه کرد و در ادامه مشکلات موجود این سکو هم بررسی شد.

همچنین درخواست انتقال این سکو به خارج از شهر با هدف جلوگیری از انتشار بوی بد زباله ها و استفاده بهتر از مکان آن نیز بررسی شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، شهردار کرمانشاه، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، معاون خدمات شهری و جمعی از مدیران شهرداری، استاندار کرمانشاه را در این بازدیدها همراهی می کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه