English

در پی حضور حماسی و فخرآفرین مردم ولایتمدار مازندران صورت گرفت؛

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پی حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور مقام عالی دولت در مازندران، با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی و فخرآفرین مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم مؤمن و ولایتمدار مازندران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کردند.

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پی حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران، با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی و فخرآفرین مردم ایران اسلامی به‌ ویژه مردم مؤمن و ولایتمدار مازندران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کردند.

متن کامل این پیام مشترک به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

امروز ملت ایران و مردم ولایتمدار دیار علویان، اوج دلبستگی و دلدادگی خود را به انقلاب، آرمان های امام راحل و شهیدان والامقام در صفوفی به وسعت ایران اسلامی به نمایش گذاشتند و با پرچم های رنگین و مقدس ایران و تمثال شهدای گلگون کفن در دست، با نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب تجدید عهد و میثاق کردند.

بار دیگر دشمنان و بدخواهان، امواج خروشان و فریادِ بلندِ ملت ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی را دیدند و شنیدند و آنگاه که از لانه های شوم خود در انتظار پیاده شدن سناریوهای شکست خورده خود بودند، ملت بزرگ ایران و مازندران ولایی، عمق وفاداری خود به انقلاب، نظام و رهبری را در پرشکوه ترین صفوف به رخ کشیدند و اعلام داشتند که؛ پیمان ما با آقا اباعبدالله الحسین (ع) و نهضت امام خمینی (ره) چنان ریشه‌دار و محکم است که تا پای جان در راه صیانت از دستاوردهای انقلاب ایستاده‌ایم و هرگز از مسیری که در آن قدم گذاشتیم، ذره ای عقب نخواهیم نشست.

اینجانبان از حضور حماسی و فخرآفرین مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم مؤمن و ولایتمدار مازندران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال که تبلیغات سوء دشمن و تلاشی که برای القاء شکاف بین مردم و نظام داشت را بی اثر کرد و بار دیگر بر پیمان و میثاق خود با آرمان های انقلاب پافشاری نمود، صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

همچنین از مراجع عظام، علماء و روحانیون و همه کسانی که به نحوی با دعوت از مردم در خلق این حماسه ماندگار نقش آفرینی نمودند، تقدیر و تشکر می‌نمائیم و ضمن قدردانی از دولت انقلابی که زمینه خدمات‌رسانی و افتتاح و بهره برداری از طرح ها و پروژه های مختلف در ایام الله دهه فجر را فراهم کردند، امیدواریم با تلاش جهادی و انقلابی مدیران و مسئولین همراه و همگام با مردم عزیز؛ شاهد پیشرفت روزافزون همه بخش ها خاصه اعتلای اقتصادی ایران اسلامی و مازندران ولایی باشیم.

از آستان خداوند قادر متعال، مسئلت داریم در سایه سار رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) روز به روز بر عزت، شکوفایی و سربلندی ایران اسلامی بیفزاید. ان شاء الله تعالی

محمدباقر محمدی لائینی / نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری

سیدمحمود حسینی پور / استاندار مازندران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه