English

تقدیر و تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان از حضور مردم؛

مردم مومن و انقلابی کردستان فریاد مرگ بر آمریکا را رساتر از همیشه سردادند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان از حضور مردم استان کردستان در راهپیمایی 22 بهمن تشکر وقدردانی کرد.

مردم مومن و انقلابی کردستان فریاد مرگ بر آمریکا را رساتر از همیشه سردادند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در بیانیه ای از حضور شورانگیز مردم استان کردستان تشکر وقدردانی کرد.متن این بیانیه به شرح ذیل است:

22بهمن ماه نه تنها یک روز که فرهنگی عظیم از چهل و یک سال ایستادگی و نهراسیدن ملت مبارز ایران اسلامی از عربده کشی دشمنان مست لایعقل این سرزمین است. همان دشمنانی که بارها ذات پلید و پلشت خود را با ارتکاب شنیع ترین جنایات در حق مردم مظلوم منطقه ثابت نموده اند و چهره های شیطانی آنان در پشت نقاب لبخندشان در ماه های گذشته برای مردم منطقه بیش از پیش نمایان شد.

امروز مردم مومن و انقلابی کردستان فریاد مرگ بر آمریکا را رساتر از همیشه سرداده و بر تداوم راه شهیدان به ویژه سردار مقاومت، حاج قاسم سلیمانی تاکید کرده و با ایستادگی در برابر زیاده خواهی نظام استکبار، رژیم غاصب صهیونیست و آمریکای جهانخوار، طرح ننگین معامله ی قرن را همچون لانه های عنکبوتی آنان به لرزه درآوردند.

بدون شک این روز در تاریخ افتخارات مردم این استان ماندگار و مایه ی فخر و مباهات دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان به پاس این حضور تاریخی بدینوسیله از حضور مردم متدین و انقلابی استان به ویژه روحانیت معزز،خانواده معظم شهداوایثارگران،جانبازان وآزادگان ،هنرمندان، دانش آموزان ودانشجویان نیروهای نظامی وانتظامی مستقردر منطقه ، کانونهای فرهنگی ،کارگران وکارمندان ،اصناف وبازاریان،هنرمندان، ورزشکاران،اصحاب محترم رسانه و کلیه اقشاری که با هر سلیقه و بینش امروز دست در دست هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حاضر شدند صمیمانه سپاسگزاری نموده و دوام توفیقات شما ملت خدا جو را از حی بلند مرتبه مسئلت می نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه