English

دعوت نمایندگان استان اصفهان در خبرگان رهبری از مردم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن

مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از مردم ولایت‌مدار اصفهان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

دعوت نمایندگان استان اصفهان در خبرگان رهبری از مردم برای راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حضرات آیات طباطبایی‌نژاد، مهدوی، مقتدایی، نمازی و عبداللهی از اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از مردم شهیدپرور استان اصفهان برای حضور در راهپیمایی  ۲۲ بهمن و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: در یوم الله 22 بهمن 57 بساط ظلم و استبداد نظام پوسیده 2500 ساله با حضور آگاهانه و رضایتمدارانه ملت شریف ایران با رهبری امام خمینی برچیده شد. تداوم این حضور شجاعانه همراه با مقاومت و پایبندی به ارزش‌های انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی را با اقتدار و عزت و ایستادگی در برابر انواع توطئه‌های اقتصادی، فرهنگی و نظامی به 41 سالگی رسانید اما یوم‌الله 22 بهمن امسال همراه شد با ایام شهادت سالار بزرگ و سرباز انقلاب، حاج قاسم سلیمانی که خود انقلاب دیگری را رقم زد و عشق و شور و حماسه ایرانیان و بسیاری از آزادی‌خواهان جهان را به همراه داشت.

در ادامه با یکپارچگی ملت مسلمان و غریو موشک‌های آفندی، بزرگترین پایگا‌ه‌های تروریستی آمریکا در عین الاسد مورد هدف قرار گرفت و باز هم دست قدرت بی‌انتهای الهی ظاهر شد و یوم‌الله دیگری را رقم زد و شگفتی جهانیان را از این همه صلابت و شجاعت برانگیخت.

نمایندگان استان اصفهان در خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و تجدید بیعت با رهبر کبیر انقلاب و ولی ­امر مسلمین و شهدای انقلاب به ویژه سردار دلها و سرباز انقلاب حاج قاسم سلیمانی اعلام می‌دارد که مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان اصفهان، امسال نیز همراه با ملت انقلابی سراسر کشور با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و بعد از آن نیز با حضور فعالانه و هوشیارانه در پای صندوق‌­های رأی بار دیگر صبر، شکر، ایمان بالله و کفر به طاغوت را  به نمایش می‌ گذراند و پیام قاطع و کوبنده خود را به مستکبران جهانی و اغواگران غربگرا خواهند داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی