English

حجت الاسلام ولی نظر پور:

شعار نه شرقی، نه غربی همان عصاره کلمه لا اله الله است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شعار نه شرقی، نه غربی همان عصاره کلمه لا اله الله است که بر زبان مبارک امام راحل (ره) جاری شد و مردم فهیم ایران این جمله را با جان و دل دریافت کرده و به آن عمل کردند.

 شعار نه شرقی، نه غربی همان عصاره کلمه لا اله الله است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت الاسلام ولی نظر پور ظهر امروز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: شعار نه شرقی، نه غربی همان عصاره کلمه لا اله الله است که بر زبان مبارک امام راحل (ره) جاری شد و مردم فهیم ایران این جمله را با جان و دل دریافت کرده و به آن عمل کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: مردم همیشه در صحنه اردبیل امروز نیز با حضور پرشور خود در راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ضمن تجدید میثاق با شهدا و امام راحل(ره)، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیدند.

وی افزود: امروز با امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا عهد و پیمان مجدد بستیم که در تمام سختی‌ها و دشواری‌ها در پشت نظام و انقلاب اسلامی باشیم و این مسیر با حضور مردم ولایت‌مدار همچنان ادامه‌دار خواهد بود.

نظر پور بیان کرد: شعار نه شرقی، نه غربی همان عصاره کلمه لا اله الله است که بر زبان مبارک امام راحل (ره) جاری شد و مردم فهیم ایران این جمله را با جان و دل دریافت کرده و به آن عمل کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: باید به ملت ایران افتخار کرد که با وجود تمام سختی‌ها همواره پشت انقلاب و رهبری ایستاده‌اند و پیام این انقلاب پیام مبارزه با استکبار و تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا است.

وی تاکید کرد: دشمن بداند راه شهدا همچنان ادامه دارد و شهدایی همچون سردار سلیمانی که با نثار جان خود سبب عزت، شرف و اقتدار کشور و ملت ایران شدند همواره در قلب مردم زنده هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه