English

فرماندار دزفول از بانک ملی بابت خودداری از ارائه تسهیلات فرهنگیان انتقاد کرد

فرماندار ویژه دزفول از بانک ملی بابت خودداری در ارائه تسهیلات مصوب به فرهنگیان این شهرستان انتقاد کرد و گفت: انتظار می‌رود هرچه سریعتر نسبت به پرداخت این تسهیلات اقدام شود.

فرماندار دزفول از بانک ملی بابت خودداری از ارائه تسهیلات فرهنگیان انتقاد کرد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، علی فرهمندپور روز سه شنبه در نشست شورای اداری دزفول در سالن همایش‌های فرمانداری ویژه این شهرستان افزود: بانک ملی باید به ۱۰۰ نفر از فرهنگیان شهرستان تسهیلات پرداخت کند ولی متاسفانه اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

وی ادامه داد: جامعه فرهنگیان از زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند که ارائه نشدن تسهیلات مصوب به آنها می‌تواند باعث ایجاد نارضایتی در این قشر شود.

فرماندار ویژه دزفول با تاکید بر لزوم حضور مسئولین در بین مردم بیان کرد: حضور برخی روسای ادارات در مراسم مذهبی لازم است تا فضایی برای طرح مسائل و مشکلات مردم به طور مستقیم با آنها فراهم شود.

وی افزود: فلسفه تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در این راستا است و باید ببینم در حیطه کاری خودمان چه کاری می‌توانیم برای بهبود امور انجام دهیم.

فرماندار ویژه دزفول با قدردانی از برگزاری نخستین مرحله مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه سرایی در دزفول اظهار کرد: حضور این نخبگان قرآنی در دزفول برکات زیادی دارد که امیدواریم این برنامه‌ها تداوم داشته باشند.

۴۰ کشور از طرح دشمن برای ایجاد اغتشاش در ایران حمایت کردند

سرهنگ حکمت پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز با اشاره به نا آرامی‌های اخیر گفت: گروه اقدام ایران شامل آمریکا، اسراییل، عربستان و امارات سال ۹۸ به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهند ایران را به هم بریزند باید منطقه را به هم بریزند.

وی با اشاره به حمایت بیش از ۴۰ کشور از طرح دشمن برای ایجاد اغتشاش در ایران افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب نقشه دشمن دقیق بود ولی در محاسبات اشتباه کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با قدردانی از بزرگان طوایف در همراهی نکردن با ضدانقلاب بیان کرد: دشمن در این ایام از فضای رسانه‌ای برای ایجاد نا امنی در کشور استفاده کرد.

سرهنگ حکمت پور با تبریک ایام دهه فجر گفت: یکی از موضوعات جهاد تبیین لزوم مقایسه اقدامات قبل و بعد از انقلاب ادارات است.

وی خواستار ارتقای سطح خدمات رسانی ادارات به شهروندان شد و ادامه داد: برخی ادارات دزفول در ایام دهه فجر اقدامات انقلابی نظیر برپایی میز خدمت انجام دادند که جای قدردانی داردـ

وی حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی را وظیفه سپاه دانست و افزود: اگر تذکری به برخی ادارات داده می‌شود صرفا در راستای ارتقای سطح خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان و درنهایت حفظ انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به طرح محله اسلامی، مسجد را محور این طرح دانست و بیان کرد: حدود ۴۰ مسجد برای این طرح در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود ادارات مختلف همکاری لازم را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه