English

تدارک سفره افطار برای مسافران نوروزی در دزفول

دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر نوروز دزفول گفت: با توجه به هم‌زمانی ماه رمضان و عید نوروز تلاش می‌شود افطارهای ساده در مراکز ازدحام گردشگران در نظر گرفته و مکان مورد نیاز برای استراحت آن‌ها فراهم شود.

تدارک سفره افطار برای مسافران نوروزی در دزفول

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حمیدرضا خادم در جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ گفت: دزفول با داشتن زیست‌بوم سرسبز و آب و هوای مدیترانه‌ای در پاییز و زمستان از پایان زمستان تا آغاز بهار گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند و مناطق تاریخی، طبیعی و زیارتی این شهرستان به نقاط گردشگری تبدیل می‌شوند.

دبیر ستاد خدمات سفر دزفول افزود: سال گذشته دزفول به عنوان شهر اول گردشگری در خوزستان انتخاب شد که این موضوع امسال نیز باید با کمک همه دستگاه‌ها تکرار شود.

او با بیان این‌که ورود مسافران سودآوری زیادی برای دزفول دارد خاطرنشان کرد: ستاد مرکزی خدمات سفر در سال ۱۳۹۲ به دستور هیات‌ وزیران تشکیل و براساس آن همه دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای مقررات هستند.

سرپرست اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی دزفول بیان کرد: کمیته‌های ده‌گانه از جمله حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، شهرداری و دهیاری‌ها، اسکان، نظارت و عمران، تنظیم بازار و خدمات رفاهی، کمیته بهداشتی، سلامت و محیط زیست، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، فضای مجازی و نظارت بر نمازخانه‌ها تشکیل شده و انتظار بر این است دستگاه‌های اجرایی در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند و برنامه‌های اجرایی را به دبیرخانه ستاد در اداره میراث‌ فرهنگی ارسال کنند.

بنابر اعلام اداره کل میراث فرهنگی خادم گفت که شهرداری باید برای راه‌اندازی کمپ‌های نوروزی و سرویس‌های بهداشتی در محل‌های گردشگرپذیر برنامه‌ریزی کند و افزود: بخشداران نیز برنامه‌های در نظر گرفته ‌شده از جمله برپایی بازارچه و فعالیت‌های فرهنگی را اطلاع دهند.

دبیر ستاد خدمات سفر دزفول از اداره اوقاف نیز خواست مساجد و بقاع را برای استفاده میهمانان نوروزی باز بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه