English

رئیس شورای شهر دزفول در گفت‌وگو با موج؛

فرآوری محصولات برای صنعت کشاورزی شهرستان دزفول ارزش افزوده بوجود می آورد

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول در بازدید از محل احداث پایانه گل و گیاه دزفول گفت:حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان امری ضروری است و فرآوری محصولات برای صنعت کشاورزی شهرستان دزفول ارزش افزوده بوجود می آورد.

فرآوری محصولات برای صنعت کشاورزی شهرستان دزفول ارزش افزوده  بوجود می آورد

محمد حسن پرآور رئیس شورای شهر دزفول در حاشیه بازدید از پایانه گل و گیاه دزفول طی گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج خوزستان اظهار کرد:با اشاره به اینکه دزفول قطب کشاورزی و تولید گل و گیاه منطقه است افزود باید با ایجاد زمینه فرآوری محصولات، برای صنعت کشاورزی شهرستان ارزش افزوده ایجاد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول تعیین مرز هوائی و برقراری پروازهای بین المللی از فرودگاه دزفول را گام مهمی در صادرات محصولات کشاورزی و رونق اقتصادی عنوان و تاکید کرد باید این موضوع با جدیت دنبال شود.

پرآور در خصوص تکمیل پایانه گل و گیاه دزفول تصریح کرد شورای شهر و شهرداری آمادگی دارد جهت رفع موانع تکمیل این پایانه همکاری کامل را با سرمایه گذار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ،پایانه گل و گیاه دزفول واقع در بلوار شهید دانش بزرگترین و تنها پایانه گل و گیاه جنوب غرب کشور است که ضمن کسب مجوز صادراتی، از بزرگترین سردخانه و نمایشگاه محصولات کشاورزی و فرآوری گل و گیاه جنوب غرب کشور برخوردار است. 

همچنین در طراحی این پایانه سوئیت هایی جهت اقامت مهمانان و نمایشگاه دائمی در نظر گرفته شده که در مجموع بصورت مستقیم و غیرمستقیم زمینه اشتغال بیش از هزار نفر را ایجاد می کند و مایه تحولی بزرگ در فرآوری و بسته بندی گل و گیاه و محصولات کشاورزی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه