English

مدیرکل آموزش فنی و حرفه استان کردستان:

راهیابی هفت کارگر کردستانی به مسابقات ملی مهارت کارگران ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه استان کردستان گفت: هفت کارگر کردستانی به نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران ویژه شاغلان بنگاه‌های اقتصادی در رشته های طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم‌افزار SOLIDWORKS و برنامه نویسی PLC راه پیدا کردند.

راهیابی هفت کارگر کردستانی به مسابقات ملی مهارت کارگران ایران

به گزارش خبر گزاری موج کردستان ،فردین وکیلی روز شنبه  اظهار کرد: ایجاد نشاط در جامعه کارگری و تغییرات مثبت رفتاری، افزایش بهره‌وری و کارایی تحرک اجتماعی، پیشرفت شغلی، گسترش خلاقیت و نوآوری، کسب و انتقال تجربه و آشنایی با استانداردهای جدید مهارت از جمله اهداف مورد نظر در برگزاری این مسابقات است.

وی شناسایی و کشف استعدادهای برتر مهارتی را از دیگر مزایای برگزاری مسابقات خواند و بیان کرد: برگزاری مسابقات مهارت بین شاغلان کارخانه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی در زمینه‌های مختلف تخصصی و حرفه‌ای فرصتی برای معرفی بنگاه‌های اقتصادی متعهد به مهارت‌آموزان فراهم می‌کند و موجب توسعه برند و گسترش بازار در سطح ملی و بین‌المللی می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان ایجاد تحول اقتصادی و ارتقای بهره‌وری، را باور این سازمان دانست و گفت: مسابقات ملی مهارت کارگران ایران بر اساس استانداردهای بین‌المللی به‌طور سالانه برگزار می‌شود و از مشارکت بنگاه‌های اقتصادی در برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران استقبال می‌کنیم.

وکیلی اضافه کرد: مسابقات در سه گروه ماشین‌کاری صنعتی، طراحی مهندسی و جوشکاری برگزار می‌شود که هفت نفر کارگر کردستانی از سوی لاستیک بارز کردستان در رشته های طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم‌افزار SOLIDWORKS و برنامه نویسی PLC حضور دارند .

وی ادامه داد: رشته‌های (تراشکاری یونیورسال، فرزکاری یونیورسال، تراشکاری CNC و فرزکاریCNC) در گروه ماشین‌کاری صنعتی، (جوشکاری SMAW، جوشکاری با گاز محافظ CO۲ و جوشکاری با گاز محافظ آرگون) در گروه طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم‌افزار SOLIDWORKSطراحی قطعات صنعتی به کمک نرم‌افزار SOLIDWORKS، طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم‌افزار CATIA و برنامه‌نویسی PLC) در گروه مهندسی از رشته‌های این دوره از مسابقات است.

وکیلی یادآور شد: با اعطای مدال طلا، نقره و برنز به همراه جوایز نفیس به نفرات اول تا سوم هر رشته، از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت کارگران ایران تجلیل می‌شود و علاوه‌برآن برای برگزیدگان کارت مربیگری و آزمون گری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و گواهینامه حضور در مسابقات مذکور صادر خواهد شد.

این دوره از مسابقات ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه سالجاری به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه