English

تیم زارع باتری سنندج:

زارع باتری سنندج مغلوب صدرنشین لیگ برتر فوتبال شد

تیم زارع باتری سنندج امروز جمعه در ورزشگاه استقلال این شهر از خاتون بم، تیم صدرنشین لیگ برتر بانوان میزبانی کرد و با سه گل مغلوب میهمان خود شد.

زارع باتری سنندج مغلوب صدرنشین لیگ برتر فوتبال شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، تیم زارع باتری سنندج که با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند، در این دیدار هم از حریف پرمهره خود شکست خورد.

زارع باتری امروز نیمه اول را با تساوی به رختکن رفت ولی در نیمه دوم سه گل از بمی ها خورد تا از ۱۴ بازی گذشته ۹ باخت را در کارنامه خود ثبت کند.

میهمان راضی و میزبان پردردسر

تیم حریف از برد خود و البته بازی میزبان راضی بود.

سرمربی تیم خاتون بم در پایان بازی اظهار کرد: امروز شاهد بازی خوب تیم حریف بودیم که با انگیزه و خوب جنگید.

مرضیه جعفری افزود: تیم ما نیازمند برد بود و اگرچه در نیمه اول خوب ظاهر نشدیم ولی در رختکن با برنامه ریزی مناسب توانستیم نیمه دوم را به نفع خود تمام و نتیجه لازم را کسب کنیم.

سمانه چهکندی بازیکن مشهدی تیم خاتون بم هم که در پست هافبک این تیم توپ می زند هم گفت: بازی خیلی خوب بود و تیم جوان و با انگیزه زارع باتری با اینکه در نیمه اول خوب بازی کرد ولی در نیمه دوم توان رقابت نداشت و ما برنده از زمین بیرون آمدیم و سه امتیاز بازی را کسب کردیم.

 

کمترین حمایت برای جوانترین تیم

سرمربی تیم زارع باتری سنندج هم درباره بازی امروز گفت: بازی بدی نداشتیم و بازیکنان ما نهایت تلاش خود را بکار بستند ولی بر سر ۲ اشتباه گل خوردیم و بازی را باخیتم.

فاطمه صادقی افزود: تیم حریف بازیکنان شاخصی دارد ولی تیم جوان و کم تجربه ما نیز نهایتش تلاشش را کرد.

وی گفت: در حال حاضر همه تلاش ما این است که در لیگ برتر ماندگار شویم و امیدواریم در بازی آینده با بادرود تهران نتیجه لازم را گرفته و در لیگ بمانیم.

سرمربی تیم زارع باتری سنندج با اشاره به دلایل بازی ضعیف این تیم در فصل حاضر، اظهار کرد: امسال ضعیف ترین حضور در لیگ برتر را داریم و علت آن عدم یارگیری مناسب، دیر بستن تیم، نبود حامی مالی و توان مالی نامطلوب باشگاه است و علاوه بر آن بازیکنان اصلی تیم به دلیل بازیهای مکرر، دچار مصدومیت هستند.

به گفته صادقی، تیمهای رقیب از نظر توان مالی در حد بالایی هستند که زارع باتری اصلا قابل مقایسه با آنها نیست.

وی اضافه کرد: تیم ما جوان و کم تجربه است و از رده سنی نوجوان چند بازیکن بومی اهل سنندج در ترکیب خود داریم که در طول تمام لیگ با تیم همراه بوده اند که این روند خوبی است تا بتوانیم استعدادها را شکوفا کنیم.

کاپیتان تیم زارع باتری هم با بیان اینکه تا دلتان در این تیم کمبود وجود دارد، افزود: از بازیکن و حامی مالی گرفته تا زمین تمرین مناسب و دیگر الزامات را در این فصل با تیم شاهد هستیم.

زهره جلالی افزود: امروز بچه های ما در مقابل تیمی بازی کردند که ۲۰ تا ۳۰ میلیون حمایت مالی دارد و با اینکه نیمه اول را با تساوی به پایان بردیم ولی در حقیقت ۹۰ دقیقه بازی با ۱۱ بازیکن برایمان سخت است و در نیمه دوم به دلیل دوندگی زیاد کم آوردیم.

با انصراف تیم کیان نیشابور از لیگ برتر، نماینده کردستان هفته بعد دیداری نخواهد داشت و در هفته شانزدهم میزبان بادرود تهران است.

زارع باتری در حال حاضر با ۹ امیتاز در رده هشتم و خاتون بم با ۴۰ امتیاز در رده نخست جدول لیگ برتر بانوان کشور قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه