English

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کردستان اعلام کرد؛

اجرای کمتر از ۱۰درصد قانون هوای پاک / جلسه با ۱۵کشور برای مبارزه با گرد و خاک

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: با وجود تصویب قانون هوای پاک در سال ۸۶ در کشور، متأسفانه تاکنون کمتر از ۱۰درصد قانون هوای پاک اجرا شده شد.

اجرای کمتر از ۱۰درصد قانون هوای پاک / جلسه با ۱۵کشور برای مبارزه با گرد و خاک

به گزارش خبرگزاری موج کردستان،علی سلاجقه ظهر امروز در مراسم بازدید از سازمان محیط‌زیست کردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اهداف سفر به استان کردستان بازدید میدانی از شرایط همکاران محیط زیست و بررسی مشکلات آنها است.

وی افزود: کردستان یکی از استان‌های حائز اهمیت در بحث محیط‌زیست کشور است اما متأسفانه توسعه استان مشکلاتی را برای محیط‌زیست به وجود آورده، که باید برطرف شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور ضمن اشاره به عمده مشکلات شهر سنندج اظهار کرد: شرایط سد قشلاق و پسماند‌های سنندج اصلاً مناسب نیست و لازم است تا این مشکلات به خوبی بررسی و راهکارهای مناسب برای رفع آنها ارائه شود.

وی با بیان اینکه استان کردستان دارای تنوع گیاهی و جانوری بسیار مناسبی بوده و هدف ما گسترش این تنوع است، گفت: یکی از طرح‌های اساسی سازمان محیط‌زیست در کشور این است که دستگاه‌های مربوطه نسبت به وظیفه خود درباره محیط زیست عملکرد مناسبی داشته باشند.

سلاجقه با اشاره به کنترل فاضلاب‌ شهرهای کشور تصریح کرد: کاملاً بر این پایداریم که از ورود فاضلاب به آب‌های کشور جلوگیری کنیم.

وی به وضعیت این‌روزهای زریبار مریوان اشاره کرد و ادامه داد: اگر قرار است توسعه گردشگری در تالاب زریبار مریوان انجام شود باید شاخصه‌های محیط‌زیست را به همراه داشته باشد چراکه زریبار یک سرمایه ملی گرانبهاست و ما نیز به طور جد از آن حفاظت می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه