English

نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان:

نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان اهانت به قرآن را محکوم کردند

نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان در پیام مشترکی اهانت و هتک حرمت به آیات نورانی قرآن کریم و مقدسات مسلمانان در سراسر جهان را محکوم کردند.

نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان اهانت به قرآن را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، اقدام بی شرمانه و اهانت به قرآن کریم که معجزه‌ ابدی خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و مقدس ترین منشور دینی امت بزرگ اسلامی است، بیانگر لجاجت، کج فهمی و در راستای تامین نظر و منافع استکبار جهانی، صهیونیسم بین الملل و در جهت انحراف افکار عمومی از توجه به جنایات و خباثت های صورت گرفته در کشورهای مسلمان و شکستن وحدت و یکپارچگی امت اسلامی توسط معدود افراد و جریاناتی در بعضی کشورها است که داعیه داران دفاع از حقوق بشر و آزادی بیان هستند.

در این پیام آمده است: بی گمان این اقدام موهن که موجب آزار وجدان های بیدار و مؤمن و آزادیخواه در جهان گشته است خود به عاملی برای تحکیم همبستگی و وحدت کلمه تبدیل خواهد شد و در این شرایط خطیر نیز لازم است همه علما، روحانیون، کنشگران و فعالان آگاه ضمن محکومیت این اقدام، با محور قرار دادن قرآن کریم وارد صحنه شده و در راستای تبیین اسلام عزیز تلاش نمایند تا نیات پلید دشمنان را بیش از گذشته برای مردم آشکار سازند و آنان را در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام گذارند.

 "راسموس پالودان" یک شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه اول بهمن در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.

این اقدام غیرانسانی شهروند اروپایی از سوی کشورهای مسلمان به شدت محکوم شد.

تا کنون مصر، کویت، ایران، امارات متحده عربی، الازهر مصر، مجمع جهانی علمای مسلمان، قطر، عربستان، اندونزی، اردن، مغرب، سازمان همکاری اسلامی، شورای همکاری خلیج فارس، ترکیه و گروه انصارالله نسبت به این اقدام و تکرار آن بیانیه صادر کرده و در مورد گسترش اقداماتی که باعث بی‌حرمتی به ادیان و تشدید خشونت‌ها شود، هشدار داده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه