English

رئیس شورای روابط عمومی های صنعت آب و برق استان کردستان:

برگزاری بیستمین دوره مسابقات تنیس روی میز برادران و پیشکسوتان صنعت آب و برق کشور در کردستان

رئیس شورای روابط عمومی های صنعت آب و برق استان کردستان از برگزاری بیستمین دوره مسابقات تنیس روی میز برادران و پیشکسوتان صنعت آب و برق کشور در استان کردستان خبر داد و گفت: در مجموع ۱۲۵ نفر در قالب ۲۵ تیم منتخب جهت حضور و بازی در این دوره از مسابقات، ثبت نام کرده‌اند.

برگزاری بیستمین دوره مسابقات تنیس روی میز برادران و پیشکسوتان صنعت آب و برق کشور در کردستان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، کوهسار رسولی تبار رئیس شورای روابط عمومی های صنعت آب و برق استان کردستان از برگزاری بیستمین دوره مسابقات تنیس روی میز برادران و پیشکسوتان صنعت آب و برق کشور در استان کردستان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صنعت آب و برق وزارت نیرو و همچنین گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر از ۵ بهمن لغایت ۱۰ بهمن ماه در شهرسنندج برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۲۵ نفر در قالب ۲۵ تیم منتخب از سراسر کشور جهت شرکت در این مسابقات حضور خود را اعلام و در محل برگزاری بازی ها مستقر شده اند، افزود: بر اساس قرعه کشی صورت گرفته تیم های حاضر در این دوره از مسابقات به ۷ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی تقسیم شدند که رقابت آنان از امروز ۶ بهمن ماه آغاز می شود.

رئیس شورای روابط عمومی های صنعت آب و برق استان کردستان گفت: قرعه کشی این مسابقات با حضور سرپرستان همه تیم ها، داوران بین المللی در رشته تنیس روی میز و همچنین نمایندگانی از هیئت تنیس روی میز استان و با نظارت رئیس انجمن تنیس روی میز وزارت نیرو و مجریان و متولیان برگزاری این دوره از مسابقات در محل سالن جلسات هتل جهانگردی سنندج برگزار شد.

رسولی تبار با تاکید بر اینکه تجهیزات و تمهیدات لازم جهت برگزاری مناسب این دوره از مسابقات اندیشیده شده، افزود: ۱۰ بهمن ماه همزمان با برگزاری این دوره از مسابقات، مراسم اختتامیه بیستمین مسابقات تنیس روی میز برادران و پیشکسوتان صنعت آب و برق کشور در استان کردستان با معرفی برترین ها در خانه پینگ پنگ سنندج و با حضور مدیرانی از وزارت نیرو و استان کردستان به کار خود پایان می دهد.

رئیس شورای روابط عمومی های صنعت آب و برق استان کردستان در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ریاست دوره‌ای شورای صنعت آب و برق استان را بر عهده دارد، تولیت این دوره از مسابقات با شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان و با مشارکت وهمکاری شرکت های حوزه آب استان می باشد.

گفتنی است نوزدهمین دوره مسابقات تنیس روی میز برادران و پیشکسوتان صنعت آب و برق کشور سال ۹۷ به میزبانی استان مازندران برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه