English

عسکری خبر داد؛

راه اندازی مدرسه فضای مجازی در استان فارس برای اولین بار در کشور

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در حال حاضر اهتمام جدی به اموزش سواد مجازی برای معلم، خانواده ها و دانش اموزان برنامه داریم.

راه اندازی مدرسه فضای مجازی در استان فارس برای اولین بار در کشور

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد خلیل عسکری مدیر کل آموزش و پرورش فارس در جمع اعضای کارگروه تولید محتوا و انتشار در فضای مجازی شورای فضای مجازی استان در صداو سیمای مرکز فارس اظهار داشت: یکی از مجموعه هایی که در دوران کرونا بیشترین آسیب را دید آموزش و پرورش بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در دوران کرونا به خاطر شرایط خاص تعطیلی مدارس، دانش آموزان مجبور شدند به صورت فوری و بدون برنامه وارد فضای مجازی شوند و این خود منجر به اسیب هایی شد.بحران هویت در دانش آموزان از این جمله آسیب ها بود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: خوشبختانه تشکیل شورای راهبری فضای مجازی که از ابتکارات استاندار فارس است نشان داد استان فارس به فرمایش رهبر انقلاب همچنان در قله است.

عسکری افزود: امروزه ما در آموزش و پرورش به اموزش مجازی به عنوان یک اموزش مکمل نگاه می کنیم و یک مساله اجتناب ناپذیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در حال حاضر اهتمام جدی به اموزش سواد مجازی برای معلم، خانواده ها و دانش اموزان برنامه داریم که یکی از انها راه اندازی مدرسه فضای مجازی در استان فارس برای اولین بار در کشور است.

عسکری ادامه داد: تربیت یک فرایند است و عوامل سهیم و موثر در ان دخیل هستند و بر این اساس، همه دستگاهها در این زمینه باید در کنار اموزش و پرورش قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: رسانه ها از ارکان اصلی تربیت هستند و در این خصوص نیازمند همکاری همه افراد دخیل در این کار هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین به موضوع طرح دوشنبه های مسجد محوری در آموزش و پرورش فارس خبرداد و بیان کرد: در این طرح همه مدیران آموزش و پرورش دوشنبه ها در مساجد حضور می یابند و با مردم دیدار و گفتگو می کنند.

عسکری همچنین از اعضای این کارگروه درخواست کرد تا ظرفیت های هنری خود را در اختیار دستگاه تعلیم و تربیت قرار دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه