English

شهردار اقبالیه:

مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض موجب افزایش راندمان کاری مدیریت می شود

شهردار اقبالیه گفت:مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض و تعامل با شهرداری موجب افزایش راندمان کاری مدیریت شهری بویژه در حوزه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی خواهد شد.

مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض موجب افزایش راندمان کاری مدیریت می شود

میکائیل سلمانی شهردار اقبالیه در گفتگو با خبرگزاری موج قزوین از پیشرفت های پیش روی شهر اقبالیه  و همدلی و همکاری اعضای شورای شهر برای خدمت به مردم خوب اقبالیه سخن گفت.

سلمانی در ابتدای صحبت های خود گفت: مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض و تعامل با شهرداری موجب افزایش راندمان کاری مدیریت شهری بویژه در حوزه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی خواهد شد.

 وی اضافه کرد:از مردم و کسبه های خیابان امام (ره) بابت صبر و شکیبایی در راستای عملیات ترمیم آسفالت بلوار امام خمینی (ره) تقدیر و تشکر میکنیم.

ایشان ضمن دعوت شهروندان به مشارکت در پرداخت به موقع عوارض شهری اضافه کرد: مشارکت مردم در پرداخت عوارض موجب افزایش بودجه شهرداری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می گردد که قطعاً رضایت شهروندی و تامین نیازهای شهری آنها را به همراه خواهد داشت.

ایشان ابراز امیدواری کردند و افزودند: رفع مشکلات و پیگیری مسائل شهروندان از وظایف اصلی مدیریت شهری است به یاری خداوند متعال و دعای شما مردم مومن و متدین با تمام توان تلاش خواهیم کرد معضلات و مشکلات شهر را برطرف کنیم.

مهندس سلمانی با توجه به سرمای چند روز گذشته گفت: با اشاره به اعلامیه سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در استان و به دنبال اعلام سازمان هواشناسی اکثر معابر عمومی سطح شهر نمک پاشی و محلول پاشی معابر را در دستور کار خود قرار گرفت.

وی گفت: معابر عمومی سطح شهر با اولویت معابر اصلی، میادین، تقاطع‌ها و محله‌های پر رفت و آمد محلول و نمک پاشی صورت گرفت.

شهردار اقبالیه افزود: باتوجه به برودت هوا و یخبندان معابر، از کلیه شهروندان تقاضا کردیم در هنگام تردد در معابر شهری با سرعت مطمئنه حرکت کنند و ازعدم انسداد دودکش های بخاری منازل اطمینان کامل داشته باشند.

مهندس سلمانی اظهار داشت:کمبود اعتبارات و درآمدها و بدهکاری های زیاد شهرداری رفع موانع، لزوم پیگیری و اقدام در رابطه با تکمیل و بهره برداری از پروژه های معوق و نیمه تمام شهرداری به ویژه پیگیری اجرای کمربندی شمالی شهر ، اجرای طرح فاضلاب شهری ، خدمات دهی به فاز اول و دوم باغ عمران ، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ، حل مشکلات کشاورزان ، ایجاد امنیت شهر از مهم ترین موارد و مسائلی هست ک با همدلی اعضای شورای شهر و همکاران شهرداری برای خدمت به مردم شهر در حال پیگیری هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه