English

حجت الاسلام و المسلمین سیدعباس تقوی؛

مردم ولی نعمت‌اند نه مشتری

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های هرمزگان وی با اشاره به تفکرات توحیدی عنوان کرد و گفت: در تفکرات توحیدی مردم ولی نعمت هستند و نه مشتری!.

مردم ولی نعمت‌اند نه مشتری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین سیدعباس تقوی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های هرمزگان در همایش «مرز تماس» خاطرنشان کرد: مدیران خدمت‌گذار مردم هستند، اما مردم جامعه ایران مشتری نیستند و باید عنوان کرد که کلمه مشتری برای نظام های بروکراسی متکی به تفکرات لیبرالی و نئولیبرالی به کارگرفته می شود.  

وی با اشاره به تفکرات توحیدی عنوان کرد و گفت: در تفکرات توحیدی مردم ولی نعمت هستند و نه مشتری!.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی در بخش دیگری از سخنان اذعان داشت: زمانی که از سوار شدن مقام عالی در استانداری هرمزگان برپشت موتور به عنوان یک سوژه برای روزنامه ها و خبرگزاری ها عکس بگیریم و در گروه ها منتشر کنیم باید فاتحه خود و جامعه را بخوانیم، این مطلب این موضوع را مخابره میکند که ما نتوانستیم با مردم رو راست باشیم و حس نوکری خودمان را به مردم برسانیم. 

وی با بیان اینکه علت ساقط شدن حکومت ها در ادوارهای گذشته توجه نکردن مطالبات مردم بوده است گفت: زمانی که مدیران و بالادستی ها حق خود را به مردم ادا نکنند به طور قطع مردم به کار رشوه دادن برای احقاق حق شان ادامه خواهند داد، این گونه افراد به سمت انحرافات روی آورده و در این میان گروه های باطل سوق پیدا می‌کند.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های هرمزگان گفت: باتوجه به موضوعات مطرح شده در ارتباط با تفکرات توحیدی، تنها سوالی که برایمان پیش می آید این است که آیا در جامعه فضای نقد و گفتگو هم وجود دارد؟، 83 درصد از کارکنان ارگان های مختلف در پاسخ به این سوال گفتند که ما جرات نداریم به مدیران ادارات‌مان بگوییم بالای چشمت ابرو است.

وی با اشاره به اینکه احساس عدالت مهم‌تر از اجرای عدالت است در ادامه گفت: آمارها نشان دهنده آن است که بالغ بر 91درصد جوانان در دانشگاه های ایران، احساس عدم برقراری عدالت را دارند.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی در پایان گفت: وقتی نظام اداری ما با مبانی غیرتوحیدی آغشته شود، قطعا در آن رشوه دادن و گرفتن، فساد اداری، پارتی بازی، بی عدالتی در آن لحاظ خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه