English

همه باید تلاش کنیم مردم نسبت به آینده امیدوار باشند

آیت الله نوری همدانی گفت: همه باید تلاش کنیم مردم نسبت به آینده امیدوار باشند.

همه باید تلاش کنیم مردم نسبت به آینده امیدوار باشند

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار سیدمسعود میرکاظمی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: دست اندرکاران و مسئولان باید در میان مردم باشند و به حرف مردم و درد دل آنها گوش دهند.

وی خدمت رسانی به مردم را توفیق الهی توصیف کرد و گفت: یکی از عنایت های خاص خداوند متعال به مسئولان و دست‌اندرکاران نظام توفیق خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات و بر طرف کردن کمبودهای آنان بوده و بر اساس فرهنگ اسلامی بهترین عبادات خدمت رسانی به مردم است.

این مرجع تقلید سیره امیرالمومنین (ع) را بهترین الگو برای مسئولان دانست و خاطر نشان کرد: امیر مومنان در عهدنامه خود به مالک اشتر می نویسد که ای مالک! بدان ستون دین و سپر در برابر دشمن همین مردم هستند بنابراین رفع مشکلات و کمبودهای مردم باید سرلوحه کار مسئولان باشد.

آیت الله نوری همدانی افزود: باید توجه داشت هر کجا فقر، جهل و ظلم باشد، عدالت نیست و برای اجرای عدالت در سراسر کشور باید همه ابزارها به کار گرفته شود؛ همه آحاد جامعه حتی آن کسی که در دورترین نقطه سیستان و بلوچستان زندگی می کند بر گردن مسوولان حق دارند.

آیت الله نوری همدانی، امر به معروف و نهی از منکر مسئولان را یکی از ظرفیت های مهم در رشد و تعالی جامعه اسلامی دانست و خاطر نشان کردند: باید به حرف دلسوزان و متخصصان متعهد گوش داد و اگر جایی خطا و اشتباهی رخ می‌دهد همه ما مسئول هستیم که آن را بیان کنیم و باید آن اشتباه برطرف شود.

این مرجع تقلید صداقت در گفتار و حسن نیت را یکی از عوامل مهم در رفع مشکلات بیان کرد و گفت: باید توجه داشت که زندگی مردم باید مطابق شان آنان اداره شود، لذا اگر مسئولان با صداقت و حسن نیت کمبودها و نارسایی ها را با مردم بیان کنند؛ مردم شریف ایران که در تمام صحنه یار و یاور نظام مقدس اسلامی بوده اند با جان و دل در کنار مسوولان می ایستند.

آیت الله نوری همدانی در ادامه افزود: باید این نظام را نگه داریم و راه نگهداشتن این نظام که ثمره خون شهیدان و مجاهدت های امام راحل است با خدمت به مردم خواهد بود و همه باید تلاش کنیم مردم نسبت به آینده امیدوار باشند و آینده این کشور روز به روز روشن تر و محکم تر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: مسئولان باید علاقه مند و دلسوز مردم باشند و در تراز فقیرترین مردم زندگی کنند تا از مشکلات معیشت و گرانی آنها با خبر باشند و درجهت اصلاح بازار و رفع سختی معیشت تلاش کنند. نباید هیچ گونه گرانی و نارضایتی برای مردم وجود داشته باشد.

وی در پایان ضمن دعای خیر برای مسئولان و توفیق روزافزون دلسوزان نظام گفت: امیدواریم با همت و تلاش مسئولان دلسوز نظام و توفیق پروردگار اقدامات موثری در رفع کمبودها و برطرف کردن گرانی صورت گیرد و مسئولان دلسوز و خدمتگزار بدانند خدمت به مردم بهترین عبادات و مهم ترین مسئولیت شما است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی