English

مشاور استاندار هرمزگان به مدیران دولتی هشدار داد؛

خطای مدیران به پای حکومت نوشته می‌شود

مشاور استاندار هرمزگان در امور فرهنگی گفت: اگر مدیری در حاکمیت اسلامی خطایی کند می گویند حکومت دچار خطا شده، پس باید در اجرای صحیح تکریم ارباب رجوع دقت لازم داشته باشیم.

خطای مدیران به پای حکومت نوشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر میرزایی مشاور استاندار هرمزگان در امور فرهنگی در همایش «مرز تماس» با اشاره به اینکه شرط تحقق معرفت در ارائه اعتقادی خدمت به مردم بصیرت است، گفت: اگر مدیری در حاکمیت اسلامی خطایی کند می گویند حکومت دچار خطا شده، پس باید در اجرای صحیح تکریم ارباب رجوع دقت لازم داشته باشیم.

وی افزود: امروزه موفقیت در گروی علم و فن است و برای موفقیت در کارها باید به صورت  حرفه‌ای حرکت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین میرزایی گفت: مبانی اعتقادی در طرح تکریم ارباب رجوع شامل اعتقاد به حضور به موقع و وقت شناسی، باور به خوشرویی و متانت رفتاری، اعتقاد به راهنمایی به موقع، ایمان به عدالت و انصاف و پرهیز از هرگونه تبعیض و ایمان به تلاش حداکثری است.

بیشتر بخوانید:

باید فارغ از باندبازی و توجه به گرایش های سیاسی عمل کرد

وی در ادامه تصریح کرد: ارائه اطلاعات در انجام کارها، ایمان به خدمات در چهارچوب قوانین و مقررات، موجب جلوگیری از فساد اداری و اعتقاد به عدم سوء استفاده از موقعیت شغلی فراهم خواهد کرد.

مشاور استاندار هرمزگان در امور فرهنگی عنوان کرد: باید در نظر داشته باشیم که دو اصل ایمان و معرفت از اصول موفقیت عرصه های خدمت و پیشرفت در همه زمینه ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه