English

فوادمرادزاده؛

مطالبات مردمی باید رصد، پیگیری و اقدام شود

فرماندار بندرلنگه در نشست شورای اداری بر رصد، پیگیری و اقدام نسبت به مطالبات مردمی تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی با جدیت در این خصوص اقدام کنند.

مطالبات مردمی باید رصد، پیگیری و اقدام شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فواد مرادزاده فرماندار بندرلنگه در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه نگاه ما بالابردن بهره‌وری است عنوان کرد: رعایت نظم و انضباط اداری، حضور در بین مردم، تکریم ارباب رجوع از تاکیدات دولت سیزدهم است که به صورت روزانه روزانه بر این نظارت و پایش خواهد شد. 

وی با بیان اینکه در حوزه برنامه ریزی چهار اقدام مهم از سوی فرمانداری پیگیری و دنبال خواهد شد اظهارداشت: تهیه بانک اطلاعاتی مسائل کلی شهرستان که ادارات هر کدام در حوزه خود ضمن احصای مشکلات به فرمانداری ارسال کنند.

فرماندار بندرلنگه در ادامه افزود: خرده اقداماتی که باید رضایت‌مندی عمومی مردم را در پی داشته باشد، ادارات و دستگاه های خدمات رسان در این زمینه هر پانزده روز گزارش دقیق از این اقدامات را به فرمانداری ارائه خواهند کرد. 

وی با بیان اینکه مطالبات مردمی باید رصد، پیگیری و اقدام شود گفت: مردم در فضای مجازی یا به صورت مکتوب مطالباتی دارند و دستگاه های اجرایی با جدیت اقدام کنند.

مرادزاده با اشاره به اینکه ادارات و دستگاه های اجرایی باید در راستای به نتیجه رساندن این تصمیمات اقدام کنند اضافه کرد: برخی از تصمیمات معطل در شهرستان قابل حل و اقدام است و بعضی از تصمیمات معطل که قابل حل در سطح شهرستان نیست به فرمانداری گزارش شود تا از طریق استان پیگیری و اقدامات لازم انجام شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه