English

جلیل رحیمی جهان آبادی:

رای دیوان عدالت اداری آثار و ارزشهای بسیاری برای مردم دارد

نماینده مردم تایباد بیان کرد: از جمله نقایص طرح موجود این است که شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبات آن از دایره اختیارات، قضاوت و نظارت دیوان عدالت اداری خارج شده است.

رای دیوان عدالت اداری آثار و ارزشهای بسیاری برای مردم دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تایباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مخالفت با کلیات  طرح گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد طرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری عنوان کرد: دیوان عدالت اداری نهادی است که اختلافات بین افراد، نهادهای اداری و سازمانها و بخشهای مختلف در کشور را مورد قضاوت قرار می دهد.

رحیمی جهان آبادی  در ادامه این خبر اظهار کرد: برهمین اساس رای این دیوان آثار و ارزشهای بسیاری برای مردم دارد و از مشکلات آنها گره گشایی می کند اما در صورت دقت به طرح موجود شاهد برخی نقایص در آن هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: از جمله نقایص طرح موجود این است که شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبات آن از دایره اختیارات، قضاوت و نظارت دیوان عدالت اداری خارج شده است.

نماینده مردم تایباد ادامه داد: در عوض دانشگاه آزاد اسلامی که تشکلی عمومی و غیردولتی است به حوزه اختیارات  دیوان اضافه شده است؛ این موضوع نشان می دهد که طرح موجود کارشناسی شده نیست و به صورت دقیقی مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

رحیمی جهان آبادی خاطرنشان کرد:  بسیاری از آرای دیوان عدالت اداری قابلیت اجرا و الزام در کشور ندارد و در طرح موجود راهکاری برای حمایت از آرای دیوان وجود ندارد برهمین اساس می توان گفت کلیات طرح مورد قبول است اما ایرادات اساسی بر آن وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه