English

شهردار چالوس تأکید کرد:

توزیع عادلانه امکانات در محلات چالوس

شهردار چالوس گفت: طرح نهضت عمرانی- خدماتی محله محور شامل اقدامات عمرانی، خدماتی و زیباسازی در محلات چالوس کلید خورد.

توزیع عادلانه امکانات در محلات چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مسعود یعقوبی با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح با هدف بهسازی معابر، آسفالت، پاکسازی و جمع‌آوری زباله و نخاله در سطح محلات، جمع‌آوری سرشاخه‌ها و هرس درختان و علف تراشی می‌باشد.

وی ادامه داد: شهروندان محترم چالوسی از این پس می‌توانند به‌طور مستقیم از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۳۸۲۵۸۳۱۶۵ مشکلات شهری را برای اینجانب ارسال کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس نیز در همین راستا با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری چالوس با هدف خدمات‌رسانی ارزنده در تلاش هستند گام‌های مؤثری برای توسعه شهر چالوس بردارند، گفت: قبل از ورود به هر محله جهت انجام نهضت خدمات شهری - عمرانی از طریق بنر اطلاع رسانی خواهد شد.

جعفر کیالاشکی در ادامه با تأکید بر اینکه رضایتمندی شهروندان محترم اولویت اصلی مدیریت شهری چالوس است، تصریح کرد: لکه‌گیری آسفالت در سطح محلات، تسطیح و بیس‌ریزی و زیرسازی معابر، رفع خاموشی، جمع آوری سدمعبر، آماده‌سازی فضای سبز شهری از برنامه‌های این نهضت برای 6 ماهه اول سال 1401 می‌باشد.

وی در پایان با بیان اینکه توسعه پارک‌ها و بوستان‌های محله‌ای در راستای توزیع عادلانه امکانات با رویکرد شهر انسان مدار و شهر زیست محور جزو برنامه‌ها‌ی راهبردی مدیریت شهری چالوس می‌باشد، گفت: در صورت همکاری ساکنین محلات در واگذاری یا فروش زمین در جهت احداث بوستان محله، آمادگی لازم در جهت اجرا و توافق با شهروندان وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه