English

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

مسکن مهر پاوه بزودی افتتاح می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: مشکلات پروژه مسکن مهر پاوه باتوجه به پیگیری های صورت گرفته بزودی افتتاح و‌ به متقاضیان تحویل داده می شود.

مسکن مهر پاوه بزودی افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، منوچهر فخری، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست شورای مسکن استان اظهار داشت: در نشست‌های شورای مسکن استان، موضوع مسکن مهر و مسکن اقدام ملی و مسائل و مشکلات مرتبط با این حوزه، به شکل مستمر رصد و دنبال می شود.

وی افزود: راه و شهرسازی برای اجرای پروژه مسکن ملی، زمینی به مساحت ۳۴۰ هکتار زمین را تملک کرده و به محدوده شهر الحاق شده است و تلاش می کنیم بهترین طرح پیشنهادی را برای اجرای آن انتخاب کنیم تا بخشی از شهروندان صاحب مسکن و سرپناه مناسب شوند‌.

 معاون استاندار افزود: با دستگاه‌های ذی ربط پیرامون فراهم کردن زیرساخت‌هایی مورد نیاز برای این پروژه بزرگ هماهنگی‌های لازم در حال انجام است.

فخری تاکید کرد: تلاش می کنیم زمین های مرغوب و با شرایط مناسب را در اختیار پروژه‌های مسکن ملی قرار دهیم تا در مسیر اجرا دچار مشکل نشوند و در چند نقطه استان این کار صورت گرفته است.

وی در  ادامه عنوان کرد: پروژه مسکن مهر پاوه به شکل مرتب و مستمر توسط استاندار کرمانشاه پیگیری می‌شود و تلاش بسیار خوبی برای اتمام این پروژه صورت گرفته است.

معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: تقریبا ۹۸ درصد پروژه به پایان رسیده و طی روزهای آینده آسفالت محوطه انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم تا آخر هفته آینده این پروژه را به بهره برداری برسانیم و مردم در این خانه‌ها اسکان پیدا کنند.

فخری در مورد پیگیری مشکلات پروژه مسکن مهر دالاهو گفت: به زودی بازدیدی از این مجموعه خواهیم داشت و مسائل و مشکلات پروژه به شکل هفتگی رصد می شود. 

وی تاکید کرد: تا زمانی که مشکلات مسکن مهر حل نشود، در روند اجرای پروژه های اقدام ملی نیز شاهد وقفه خواهیم افتاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه