English

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان نایین خبر داد:

تامین زمین جهت احداث ۴۰۰ واحد مسکن در نایین

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان نایین از تامین زمین جهت احداث 400 واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی در نایین خبر داد.

تامین زمین جهت احداث 400 واحد مسکن در نایین

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید نوراله عقدایی بیان داشت: در قالب طرح اقدام ملی ساخت مسکن، اراضی جهت احداث 400 واحد در شهر نایین و انارک در 110 قطعه 200 متری در نایین و 8100 مترمربع  در انارک تامین و در قالب تفاهم نامه تحویل بنیاد مسکن گردیده است.

وی افزود: 1472 واحد مسکن مهر در شهر نایین و انارک ، 150 واحد مشارکتی با بانک مسکن، 48 واحد مسکن معلولین با مشارکت بهزیستی در شهرستان احداث و تحویل متقاضیان گردیده و 16 واحد تجاری – اداری در سایت مسکن مهر  نیز در مرحله مزایده و فروش می باشد .

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان نایین مهمترین مولفه شهر نایین را بحث اقدام در خصوص بازآفرینی شهری عنوان کرد و گفت: شهر نایین با توجه به داشتن 70 هکتار بافت فرسوده و داشتن خانه های تاریخی  به عنوان موزه شهر در کل کشور شناخته شده که طرح بازآفرینی و احیاء بافت فرسوده آن به صورت پایلوت و به عنوان کارگاه بازآفرینی کشوری شناخته شد و پروژه های متعددی همچون کف سازی و بدنه سازی محور تاریخی حسینیه نو آباد، کف سازی وبدنه سازی محور حسینیه سرای نو کف سازی حسینیه شهر بافران  کف سازی و بدنه سازی محور تاریخی میدان کبیر محله محمدیه، کف سازی و بدنه سازی محله بیابانک شهر انارک اجرایی شد.

عقدایی جهت معرفی متقاضیان به بانک عامل جهت دریافت تسهیلات بافت فرسوده اعلام آمادگی نمود و اظهار داشت: این وام در شهرستان به میزان 40 میلیون تومان آماده تخصیص به متقاضیان بافت فرسوده جهت احداث می باشد.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان نایین گفت: در حوزه واگذاری اراضی جهت احداث مسکن ، تاکنون 60 قطعه زمین با کاربری مسکونی جهت احداث 120 واحد مسکن محرومین ، 20 قطعه زمین به خانواده شهدا و ایثارگران، 10 قطعه زمین به مددجویان بهزیستی و 20 قطعه زمین به مددجویان کمیته امداد واگذار گردیده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه