English

در پی ضرب الاجل ۴۸ ساعته استاندار ایلام اتفاق افتاد:

مشکلات عشایر توسط دستگاه‌های متولی پیگیری شد

مدیرکل امور عشایری استان گفت: در پی ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته استاندار ایلام در نشست کاهش مخاطرات آثار خشکسالی استان برای مدیران دستگاه‌های متولی امور عشایری، رفع مشکلات توسط مدیران ذی‌ربط در دستور کار قرار گرفت.

مشکلات عشایر توسط دستگاه‌های متولی پیگیری شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، فرشاد یاسمی اظهار داشت: در پی اجرایی شدن توافقات به عمل آمده در دیدار استاندار ایلام با رئیس سازمان امور عشایر کشور، فردا هیاتی از اتحادیه دامداران متحرک به استان ایلام می‌آیند تا دام مازاد عشایر استان را به قیمت متعادل روز خریداری کنند.

مدیرکل امور عشایر استان ایلام افزود: با اضافه شدن ۲۰۰۰ تن مازاد بر سهمیه نهاده دامی استان (رایزنی هفته گذشته استاندار ایلام با رییس سازمان امور عشایر کشور) مقرر شد، آن دسته از عشایری که قصد فروش دام مازاد خود را ندارند، به صورت امانی علوفه و نهاده دامی برای تعلیف دام هایشان تحویل داده شود تا چند ماه بعد و پس از فروش دامهایشان، هزینه آن را تسویه نمایند.

یاسمی گفت: در دیدار روسای سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام و استان کردستان مقرر گردید از فردا دوشنبه ۲۹ فروردین‌ماه زمینه انتقال دام عشایر برای تعلیف در مراتع استان کردستان که مورد موافقت قرار گرفته است اجرایی شود و دام عشایر انتقال داده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی