English

کوهسار دادور در گفتگو با خبرگزاری موج؛

اعتراض عمومی برای کیفیت نان در استان کردستان نداشته ایم

فرماندار شهرستان دهگلان گفت: در حال حاضر کمیته ای مشترک بین فرمانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت برای نظارت بر کیفیت نان وجود دارد و تاکنون اعتراضی عمومی در این زمینه نداشته ایم.

اعتراض عمومی برای کیفیت نان در استان کردستان نداشته ایم

فرماندار دهگلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با تکذیب نارضایتی های مردم شهرستان درباره کیفیت نان گفت: با توجه به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در این بخش مسئولیت دارد کمیته ای به صورت مشترک وظیفه نظارت بر نانوایی استان را بر عهده دارند و از آنجایی که شهرستان کوچکی است نارضایتی به سرعت منتشر می شود، با این حال تاکنون اعتراضی عمومی در این رابطه نداشته ایم.

کوهسار دادور با بیان اینکه تاکنون 60 هزار تن خریداری شده و تا تاریخ 30 خرداد تسویه شده است، تصریح کرد: گندم های تحویل داده شده تا 30 آبان ماه مربوط به سال گذشته است و هنوز گندم های خریداری شده امسال توزیع نشده و استاندارد آن توسط سازمان استاندارد تعیین شده است.

او با تاکید بر اینکه این شهرستان در مسیر گذر کامیون های کالا به مرکز استان قرار داد به همین دلیل کمبود کالای اساسی نداریم، تصریح کرد: این استان متفاوت از سایر مناطق کشور نیست و با همان مشکلات دست و پنجه نرم می کنیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه