English

یعقوبعلی نظری:

افتخار ما خدمت به مردم است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: حضور و مسوولیت ما باید منجر به خدمت شود تا عاقبت به خیری را برای مسوولان به دنبال داشته باشد.

افتخار ما خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: با توجه به مشغله مدیران و حضور مستمر آنان در جلسات مختلف، نیاز است تا در فرصت های اندک پیش آمده در جمع مردم حاضر شده و با دغدغه ها و مشکلات آنان بیشتر آشنا شوند که این افتخاری برای مسوولان خواهد بود.

نظری این سخنان را در حاشیه سفر خود به شهرستان چناران، با حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام رضا (ع) این شهر اظهار کرد و ادامه داد: افتخار ما خدمت به مردم است و برای انجام این خدمت متناسب با اقتضائات روز در هر سنگری که نیاز باشد، حضور پیدا می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: حضور و مسوولیت ما باید منجر به خدمت شود تا عاقبت به خیری را برای مسوولان به دنبال داشته باشد و اگر فرصت خدمت هدر رود، یقینا مورد عقاب خداوند نیز قرار خواهیم گرفت.

وی در ادامه متذکر شد: مسوولان در هر کجا که قرار داشته باشند، نیازمند دعای خیر مردم هستند و مردم چناران با اعتقادی راسخ در میدان حضور دارند و برای پایبندی خود به ارزشهای نظام هزینه های بسیاری را متحمل شده اند.

نظری در خاتمه این دیدار خاطرنشان کرد و گفت: همچنین با نشستن پای درد مردم و شنیدن مشکلات برخی از شهروندان چنارانی، دستور پیگیری لازم برای حل مشکلات آنان را صادر کرد.

شایان ذکر است که: استاندار خراسان رضوی در سفر یک روزه خود به شهرستان چناران، بازدید از یک روستا، چند طرح عمرانی، نشست با تشکلهای مردمی، انقلابی، فرهنگی و اجتماعی و دیدار با مردم، حضور در شورای اداری و نشست خبری را در برنامه خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه