English

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه:

مسئولان ناتوان میزها را رها کنند

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: مسئولان نیز در کنار مردم باشند و هر مسئولی که نمی تواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد این میز را رها کند تا فرد دیگری برای خدمت به مردم در این جایگاه حضور داشته باشد.

مسئولان ناتوان میزها را رها کنند

به گزارش خبرنگار موج هرمزگان، شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه در جلسه شورای ادارای ضمن انتقاد شدید از عملکرد بعضی از ادارات شهرستان عنوان کرد: نحوه برخورد با ارباب رجوع در بعضی از ادارات برخوردی مناسب نیست.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند گفت: ما همه خدمت گزار مردم این هستیم و باید درخدمت مردم باشیم نه اینکه با آن ها ناسازگاری کنیم.

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه با اشاره به اینکه ما همه باید به بندکان خدا خدمت کنیم و در کنار مردم باشیم افزود: مسئولان نیز در کنار مردم باشند و هر مسئولی که نمی تواند وظیفه خود را به درستی  انجام دهد این میز را رها کند تا فرد دیگری برای خدمت به مردم در این جایگاه حضور داشته باشد.

وی افزود: عده‌ای از جوانان مطالبه‌گر در زمینه های مختلف شروع به‌کار کرده اند و مسئولان باید پاسخگویی آنان باشند.

شیخ راهبر با بیان اینکه مسئولان از این حرکت جوانان به سمت اهمال کاری نروند گفت: قصد این افراد خدمت به مردم و راهنمایی مسئولان است، پس باید در انجام خدمت به مردم کوتاهی نکنیم.

استفاده از همه ظرفیت ها برای رسیدن به شرایط مطلوب

فواد مرادزاده سرپرست فرمانداری بندرلنگه در ادامه این نشست اظهار داشت: مدیران باید برای پیشبرد اهداف کاری خود برنامه ریزی، پشت کار و تلاش مضاعف داشته باشند.

وی افزود: مدیران دستگاه ها به حوزه کاری خود اشرافیت داشته باشند و اطلاعات مسائل اصلی شهرستان در حوزه کاری خود برای آینده تدوین کنید.

سرپرست فرمانداری بندرلنگه با بیان اینکه جذب منابع دولتی سال آینده در دستور کار قرار گیرد اظهارداشت: در این مورد کوتاهی صورت نگیرد و بی تفاوت نباشید، جذب منابع در حوزه آبخیزداری از اهداف مورد تاکید استاندار هرمزگان است.

وی عنوان کرد: برای رسیدن به شرایط مطلوب و ارتقاء شاخص ها باید از همه ظرفیت ها در شهرستان استفاده کنیم.

مرادزاده با اشاره به اینکه مدیران باید از حواشی پرهیز کنند گفت: قرار نیست روال گذشته را داشته باشیم و برای مردم زمان گذاشته شود.

وی با بیان اینکه سعی بر تغییر مدیران کم کار و بی انگیزه داریم گفت: هدف ما ارتقاء شورای اداری شهرستان در جهت حل مشکلات مردم است و این خواسته مردم از دولت سیزدهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه