English

استاندار مازندران تأکید کرد:

کم توجهی در انجام وظایف تا پایان دولت پذیرفتنی نیست

استاندار مازندران گفت: هر گونه کم توجهی به انجام وظایف از سوی مسئولان و کارکنان اصلا پذیرفتنی نیست.

کم توجهی در انجام وظایف تا پایان دولت پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: هر گونه کم توجهی به انجام وظایف از سوی مسئولان و کارکنان اصلا پذیرفتنی نیست و همه باید تا آخرین ساعت کاری عمر دولت پیگیری انجام درست وظایف و مأموریتشان باشند.

وی با بیان اینکه تلاش برای رفع مشکلات مردم هرگز متوقف نخواهد شد، ادامه داد: جلسات همه کارگروه های عمومی و تخصص بر اساس برنامه زمانبندی برگزار شود و طرح های عمرانی نیز با جدیت تمام مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تا آخرین روز از فرصت خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد، گفت: این که پس از انتخابات و تعیین ریاست جمهوری منتخب، این دولت در حال گذار و انتقال به دولت جدید است و کوتاهی شود، اصلا زیبنده کارکنان و مسئولان این نظام نیست.

وی با تأکید بر این که به طور یقین تعدادی از طرح های عمرانی و حمایتی تا پایان دولت در مازندران به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در صددیم طرح های عمرانی دارای پیشرفت فیزیکی 98 درصد تا پایان عمر دولت افتتاح شود تا مردم از موهبت آن بهره مند شوند.

حسین زادگان بر حمایت از طرح های اولویت دار استان از جمله آزاد سازی سواحل، راه اندازی کارخانجات و واحد های تولیدی که به دلایلی دچار توقف شدند و سایر طرح های نیمه تمام تأکید کرد و بیان داشت: خدمت به مردم همواره یک اصل اساسی در پست های مدیریت در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مشکلات امنیتی در انتخابات مازندران نداشته ایم، تصریح کرد: علی رغم هجمه های رسانه ای دشمنان مبنی بر این که این انتخابات رقابتی نیست، شاهد مشارکت بیش از 60 درصدی مردم خطه شمال در انتخابات اخیر بوده ایم.

استاندار مازندران اظهار داشت: ما منکر وجود مشکلات اقتصادی در جامعه نیستیم ، اما تببعیت مردم از مقام معظم رهبری و احساس مسئولیت مدنی و شرعی آنان، توطئه دشمنان را نقش برآب کرده است بنابراین هر گونه کم توجهی به انجام وظایف از مسئولان و کارکنان پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به مسئله خشکسالی  امسال در کشور و استان، یادآور شد: بایست در مصرف انرژی آب و برق مدیریت صحیحی صورت گیرد و با توجه به اهمیت و ضرورت  توجه به حوزه کشاورزی، فرماندارن به درستی وضعیت را رصد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه