English

اولویت شهرداری قم در مناطق شهری تکریم ارباب رجوع است

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: اولویت شهرداری قم در مناطق شهری تکریم ارباب رجوع است.

اولویت شهرداری قم در مناطق شهری تکریم ارباب رجوع است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمرتضی حسام نژاد در مراسم تکریم و معارفه مدیران مناطق یک، شش و پنج شهرداری قم اظهار داشت: منطقه یک به تعبیری از نظر منابع یکی از مهم‌ترین و از نظر جهش بودجه‌ای در سال ۱۴۰۰ رتبه نخست مناطق را دارد و انتظار این بود به نحو شایسته پشتیبانی خاص از شهر داشته باشد که این مهم به‌خوبی محقق شد و مهندس ترکمن مدیر این منطقه به اتفاق همکاران زحمت‌های زیادی کشیدند.

به گفته وی، منطقه یک شهرداری قم، در بحث تملک نیز یکی از پرتنش‌ترین و پرکاربرترین مناطق شهری به شمار می‌رود که نمونه آن اجرای طرح پروژه شهیدان برقعی بود که از نظر تأمین اعتبار و حفظ منافع مردم خوب پیش رفت و یکی از طرح‌های بزرگ عمرانی بود که کمترین مشکلات برای شهروندان و جابجایی آنان ایجاد کرد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم تصریح کرد: شهرداری مناطق نوک پیکان خدمت هستند و در این راستا تکریم ارباب‌رجوع موضوع بسیار مهمی است که باید بیش‌ازپیش توسط مدیران مناطق به آن توجه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ویژگی مهم کار کردن در مناطق شهری این است که کوچک‌ترین کارها به نظر شهروندان بزرگ می‌رسد و همواره قدردان خدمات هستند و این موضوع رشد نعمت‌ها را افزون می‌کند.

حسام نژاد با بیان اینکه منطقه پنج نیز یکی از مستعدترین مناطق شهری قم از نظر استعداد کار و فعالیت است عنوان کرد: در چند سال اخیر با زحمات مدیر این منطقه پروژه‌های خوبی افتتاح شد و آینده روشنی برای این منطقه متصور هستیم .

وی با تأکید بر اینکه این منطقه با وجود مسجد مقدس جمکران و محور پیامبر اعظم(ص) از مناطق دارای اهمیت شهر به شمار می‌رود اذعان کرد: در سال‌های گذشته نیز محورهایی ازجمله بلوار پیامبر اعظم(ص) مورد استقبال سرمایه‌گذاران قرار گرفته و رو به جهش بوده که نیازمند توجه بیشتر توسط مدیران مناطق است.

براساس این گزارش، در این مراسم با حکم دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم، در احکامی جداگانه علیرضا اقبالیان به‌عنوان مدیر منطقه یک شهرداری قم، احمد ترکمن به‌عنوان مدیر منطقه شش و زین‌العابدین قراچورلو نیز به‌عنوان سرپرست منطقه پنج شهرداری قم منصوب شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه