English

رییس پلیس راه استان اصفهان خبرداد؛

مه غلیظ و بارش برف در محورهای استان اصفهان/امداد رسانی پلیس اصفهان به ۷۰۰ خودروی گرفتار در برف

رییس پلیس راه استان اصفهان از امداد رسانی به 700 خودروی گرفتار در برف درمحورهای استان اصفهان خبر داد.

مه غلیظ و بارش برف در محورهای استان اصفهان/امداد رسانی پلیس اصفهان به 700 خودروی گرفتار در برف

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر زارع گفت: از صبح امروز گردنه  ملا احمد ، محور نطنز و محور اردستان با مه غلیظ همراه بوده و در سایر محورهای استان نیز بارش برف گزارش شده است که به رانندگان در خصوص کاهش دید و لغزنده بودن جاده ها هشدار می دهیم با توجه به کاهش دید و لغزنده بودن جاده های استان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی افزود: هم اکنون تمامی محورهای اصلی و فرعی و جاده های روستایی استان اصفهان باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد  اما عبور و مرور در جاده های کوهستانی استان اصفهان مانند گردنه "پشته به یاسوج"، گردنه "نیه" محور "دامنه به الیگودرز" ، گردنه "قرقچی" و گردنه "ظفرقند" فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: طی شبانه روز گذشته تعدادی زیادی خودرو به علت همراه نداشتن زنجیر چرخ در جاده مانده و امکان تردد نداشتند که در این خصوص تاکید می کنم رانندگانی که برابر ضرورت قصد تردد در جاده های کوهستانی و عبور از گردنه ها را دارند حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سرهنگ زارع به خدمت رسانی ماموران پلیس راه در جاده های برفی استان اشاره کرد و گفت: در همین رابطه نیروهای پلیس راه طی ۴۸ ساعت گذشته به حدود ۷۰۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف امداد رسانی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه