English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد

بارش برف در محورهای ارتباطی استان اصفهان / ممانعت پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ

رئیس پلیس راه استان اصفهان از بارش برف در برخی محورهای ارتباطی استان اصفهان خبر داد و گفت: رانندگانی که قصد تردد از این محورها را دارند حتما باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

بارش برف در محورهای ارتباطی استان اصفهان / ممانعت پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ حسین پورقیصری با اشاره به بارش برف در محورهای ارتباطی استان اصفهان اظهار داشت: رانندگانی که قصد تردد از این محورها را دارند حتما باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند و پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ ممانعت می کند.

وی افزود: هم اکنون در گردنه "خروس گلو"، محور های "سمیرم-شهرضا" و گردنه "ملااحمد"، برف در حال بارش است و رانندگانی که قصد تردد از این محورها را دارند حتما باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند و پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ ممانعت می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به بارش باران و وزش باد در دیگر محورهای ارتباطی استان اصفهان، بیان داشت: در این مواقع با سرعت مطمئنه رانندگی کنید و از عجله و شتاب و تغییر ناگهانی مسیر بپرهیزید تا تسلط کافی بر خودروی خود داشته باشید.

رئیس پلیس راه استان  اصفهان در پایان تاکید کرد: حتی الامکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید ، باک خودروی خود را کاملا پر کنید، از سالم بودن بخاری و برف پاکن های خودرو مطمئن باشید و پتو و مقداری جیره خشک به همراه داشته باشید تا ان شاءالله سفری بی خطر داشته باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه