English

فرماندار قزوین به صورت سر زده وارد اداره کار شهرستان قزوین شد

عباس کاظمی فرماندار این شهرستان با حضور در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی از نزدیک با پرسنل و ارباب رجوع حاضر در این اداره دیدار و گفت و گو کرد.

فرماندار قزوین به صورت سر زده وارد اداره کار شهرستان قزوین شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، در ادامه بازدیدهای سر زده از ادارات شهرستان قزوین، عباس کاظمی فرماندار این شهرستان با حضور در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی از نزدیک با پرسنل و ارباب رجوع حاضر در این اداره دیدار و گفت و گو کرد.

در این بازدید فرماندار قزوین در بخش های مختلف این اداره از جمله بازرسی، هیئت های حل اختلاف کارگر و کارفرما، میز خدمت، خدمات فرهنگی اجتماعی حاضر شد و ضمن گفت و گو با کارمندان از روند رسیدگی به درخواست های مردم در این اداره بازدید کرد.

کاظمی در این بازدید ضمن اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال پایدار و حل مشکلات کارفرمایان تاکید کرد: در سال 1401 طبق گزارش سامانه ملی رصد تا امروز بیش از 85 درصد از اشتغال تعهد شده شهرستان انجام شده است که طی آن در مجموعه‌های مختلف  بیش از 9 هزار نفر مشغول به کار شده و امروز خدمات بیمه برای آنها جاری شده است.

فرماندار قزوین افزود: در 9 ماهه ابتدای سال جاری نیز  بیش از 400 مجوز برای توسعه مشاغل خانگی صادر شده است و در جهت حمایت های مالی بیش از 280 طرح به بانک معرفی شده تا تسهیلات ارزان قیمت در اختیار کسب و کارهای خرد و خانگی قرار گیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: یکی از سیاست های قطعی دولت کمک به کارفرمایان و ایجاد اشتغال پایدار به خصوص در بخش مشاغل خانگی است و آمارها نشان می دهد با کمک همه مسئولین در دستگاه های اجرایی انشاءالله بیش از صد در صد تعهد ایجاد اشتغال  سال 1401در سامانه ملی رصد در سطح شهرستان قزوین ثبت خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه