English

با حکم معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور:

سرپرست جدید اداره منابع طبیعی مازندران- نوشهر منصوب شد

طی حکم صادره از سوی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور «مهرداد خزایی پول» به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر منصوب شد.

سرپرست جدید اداره منابع طبیعی مازندران- نوشهر منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در این مراسم نقی شعبانیان معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی کشور با قدردانی از زحمات و تلاش های مهندس ملکی در مدت تصدی سرپرستی اداره کل منابع طبیعی نوشهر، با اشاره به اهمیت جنگلهای هیرکانی شمال، اظهار داشت: مدیریت منابع طبیعی یکی از سخت ترین مدیریت ها در سطح استان مازندران و به ویژه غرب مازندران است.

وی جایگاه جنگلهای شمال را در ایران و جهان مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: بخشی از این جنگلها در سازمان فرهنگی یونسکو ثبت جهانی شده است.

معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور همچنین حل مشکلات دام در جنگل، مشکلات اقتصادی و اجتماعی، قاچاق چوب و نیز تغییر نگرش مدیریت جنگلها را از برنامه های این سازمان عنوان کرد و گفت: لزوم فرهنگ سازی و تعامل بیشتر با مردم مورد تأکید است.

وی از سرپرست جدید اداره کل  به عنوان فردی از عضو این مجموعه که خدمات بسیار درخشان و سابقه خوبی برخوردار است یاد کرد و گفت: دکتر خزایی از لحاظ فنی و اخلاقی شناخته شده است.

در این آیین سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-نوشهر در سخنانی خود را عضو کوچکی از این سازمان یادکرد و افزود: این سازمان فراز و نشیب های فراوانی داشته است.

مهرداد خزایی پول بیان داشت: مدیریت پایدار جنگل ها را که از سال 1396 آغاز شد نقطه عطفی در این سازمان است.

گفتنی است؛ در این مراسم معاون سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مسئول حوزه نمایندگی دفتر ولی فقیه در سازمان چالوس، دکتر میرعماد مسئول هماهنگی استانهای سازمان منابع طبیعی کشور و تنی چند از مسئولان و رؤسای ستادی ادارات منابع طبیعی حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه