English

علی چاله چاله سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه شد

طی مراسمی با حضور معاون مدیر کل هماهنگی امور استانهای وزارت جهاد کشاورزی ،معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، علی چاله چاله به سمت رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه منصوب شد.

علی چاله چاله سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علیمراد کماسی، سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره ویژگی های مدیریت در نظام های دینی و غیر دینی گفت: در مدیریت غیر دینی مهم سرگرمی مردم با ابزارهای دنیوی پلشت است ،اما در مدیریت دینی چارچوب های مشخصی تدوین شده و قاعده و قانون دارد.

وی افزود : در تغییر و تحولات چنین نیست که با آمدن و رفتن یک مدیر همه چیز تغییر کند ،بلکه لازم است مبناها و ساختارها پیش از تغییر افراد شاهد تغییر باشد.

حجت الاسلام کماسی بهترین مبنا و الگوی مدیریتی را الگوی مدیریتی اسلام و روش های مدیریتی امام (ع) برشمرد و گفت: مدیران نظام اسلامی چنانچه چارچوب های مدیریتی دین مبین اسلام را لحاظ کنند، قطعا مردم نیز از برکات تصمیمات مدیریتی مدیرانی که حلال و حرام را در راس کارهای خود قرار می دهند منتفع خواهند شد.

وی سپس از همه معاونین و مدیران سازمان درخواست نمود همکاری لازم را با مدیر منصوب سازمان جهت پیشبرد امور بعمل آورند.

در ادامه این مراسم مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به نمایندگی از مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به ارائه گزارشی از وضعیت کشاورزی کرمانشاه و رتبه های برتر کشاورزی این استان در کشور پرداخت و گفت: کشاورزی کرمانشاه نیازمند برنامه ریزی و توجه جدی تر به مبانی علمی کشاورزی دنیاست.

جلال کریمی زند سپس به بیان مسائل و مشکلات کشاورزی کرمانشاه پرداخت و افزود: کشاورزی کرمانشاه با توجه به نقشی که در امنیت غذایی کشور ایفا می نماید نیازمند توجه جدی است.

شهریار قاسمی نیز در این جلسه ضمن تسلیت ایام اربعین با اشاره به امور انجام شده در زمان تصدی این مسئولیت توسط وی گفت: لازم است از همه مدیرانی که در این ایام به پیشبرد امور سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه کمک و یاری نمودند تشکر نمایم.

قاسمی در ادامه با اشاره به برنامه های وزارت جهاد کشاورزی طی سال گذشته افزود: اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و تنظیم بازار با فراز و نشیب های فراوانی همراه بود اما با اتخاذ تدابیر موثر مدیران وزارت جهاد کشاورزی و مدیران استانی این طرح با موفقیت اجرایی شد.

کشاورزی اساس اقتصاد کشور است

معاون مدیر کل امور استانهای وزارت جهاد کشاورزی نیز ضمن تسلیت ایام اربعین گفت: کشاورزی اساس اقتصاد کشور است و امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بارها بر استقلال بخش کشاورزی کشور و خودکفایی آن تاکید نموده اند.

وی در ادامه افزود: سهم کشاورزی بخش کشاورزی ۲ تا ۴ برابر سایر بخش ها در اقتصاد کشور نقش دارد ،اما سهم اقتصاد در سفره کشاورزان آنگونه که باید نیست.

وی مدیریت بخش کشاورزی را پیچیده اطلاق کرد و گفت: چون مولفه های بخش کشاورزی پایدار نیست مدیریت در بخش کشاورزی بسیار دشوار و پیچیده است.

هادربادی برون سپاری امور را امری مهم در بخش کشاورزی به حساب آورد و گفت: اطلاعات نقش مهمی را در برنامه ریزی بخش کشاورزی برعهده دارد و برای برنامه ریزی اصولی در حوزه کشاورزی اتاق فکر لازم است.

وی سپس ضمن تشکر از زحمات شهریار قاسمی به بیان ویژگی های مدیریتی علی چاله چاله بعنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت : مهندس چاله چاله سطوح مدیریتی را از مراکز جهاد کشاورزی تا سطح معاونت برنامه ریزی به نحو احسن طی نموده است و انتظار می رود با حضور وی بخش کشاورزی استان کرمانشاه شاهد تحولات مثبتی باشد.

در پایان این مراسم علی چاله چاله نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد وزیر و استاندار کرمانشاه گفت: سیستم های سازمانی چنانچه درست عمل نمایند توسعه سازمانی روی می دهد.

چاله چاله سپس با اشاره به برنامه های محوری وزارت جهاد کشاورزی در بخش های مختلف افزود : بخش کشاورزی استان کرمانشاه نیازمند تحول و توجه جدی است و در این راستا همه باید تلاش کنیم تا کشاورزی کرمانشاه را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه