English

تکریم و معارفه ذیحساب پزشکی قانونی استان کرمانشاه

مراسم تکریم و معارفه ذیحساب جدید پزشکی قانونی با حضور مدیرکل و تعدادی از مسئولین و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان برگزارشد.

تکریم و معارفه ذیحساب پزشکی قانونی استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، طی مراسمی که در دفتر سلیم خانی مدیر کل پزشکی قانونی استان و با حضور تعدادی از مسئولین اداره کل ،حیدریان مدیر کل امور اقتصاد و دارایی و مرادی رئیس خزانه استان برگزار شد از زحمات اردشیر محمدی ذیحساب سابق پزشکی قانونی تقدیر و طی حکمی مهدی امیری به عنوان ذیحساب جدید پزشکی قانونی منصوب شد.

در ابتدای مراسم خانی ضمن تشکر از حضور این عزیزان از اردشیر محمدی ذیحساب سابق بابت زحمات و تلاشهای ایشان طی مدت حضور در این اداره کل تقدیر نمود و برای ایشان در ادامه راه آرزوی سلامتی و موفقیت کرد .

خانی همچنین ضمن خوش آمد گویی به مهدی امیری ذیحساب جدید ، در خصوص نوع و نحوه فعالیت و سختی کار در پزشکی قانونی توضیحاتی را ارائه دادند.

در ادامه حیدریان نیز ضمن تشکر از خانی گفت: شرایط کار ، محیط کار و نوع فعالیت در پزشکی قانونی بسیار سخت است و ذیحساب باید با رویکرد مشاوره و همکاری با پزشکی قانونی همکاری نماید.

سپس طی حکمی از اردشیر محمدی که به بازنشستگی نائل آمدند تقدیر و مهدی امیری را به عنوان ذیحساب جدید معرفی کرد.

در پایان این مراسم دکتر خانی با اهدا لوح و هدیه از زحمات ، همکاری و تعامل اردشیر محمدی طی مدت حضور در پزشکی قانونی تقدیر به عمل آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی